Vreemde dingen in IC5033 in fedora CORE3

N

neo79

Guest
Lieve allemaal, Ik heb IC5033 geïnstalleerd in fedora CORE3, en volgde het advies van: mas_serg , ik kan ook save states. en alles werkt prima. Het probleem is ik kon geen pieptoon te horen, toen ik controleren en op te slaan het schema. verder meer, de kleur is niet goed. we worden verondersteld te veel "rood" dingen te zien in 5033, maar er is geen. i have set weer te geven "miljoenen kleuren" en de resolutie 1024 * 768. door de manier waarop ik het Setup dit alles in T42, en FC3 is meer compatibel met de T42 dan Redhat enterprise3, waar hoor ik altijd de geluid van de ventilator. Bedankt iedereen die de tijd nemen op zoek naar dit, en verheugen ons over waardevolle meningen. Ik wou dat ik kon dit 5033 perfect te maken in Fedora Core 3. Bedankt. WY

HI Gliss, ja, ik ben die op IBMt42, iedereen heeft vergelijkbare ervaring en weten hoe deze kleine bugs op te lossen? Fefora kern is erg leuk voor IBM ThinkPad, de performance is perfect.

Ik heb hetzelfde probleem, ik wan gebruiken ibm R32. als je het antwoord vinden, dan kunt u deze delen met mij! bedankt

Het kan in Fedora CORE3, i de simulatie resultaat van een groot circuit (1000) transistoren met de cadans in de school te vergelijken, zijn ze hetzelfde.

Ja, sommige mensen kunnen uitvoeren, maar Cadence gewoon ondersteuning voor te geven. En je kan lopen in de problemen. neo79, welke hardware u draait op?

Zien, kun je niet gemakkelijk terug te gaan naar RHEL 3 of Red Hat 8 of 7.x als gevolg van de ATI 9600 .. Als het niet te moeilijk voor je, ga terug naar een oudere versie van Red Hat, installeert u de video drviers voor uw ATI 9600 en opnieuw te installeren IC.

Ik ben rh7.3 gebruikt, ik kan alle software, maar spook 'model gebruik van de bibliotheek, i cant veranderen van de bibliotheek weg, waarom?

Ik heb ooit rh7.2, of 8,0 geprobeerd, kan niet worden gestart XWindows. en uiteindelijk heb ik besloten om deze Fedora Core 3 te proberen, en wat er gaat gebeuren zien. Ik ben echt moe van het formatteren van mijn harde schijf, en ik denk dat ik mijn laptop het leven aanzienlijk verkorten. :) Tuza2000, wat bedoel je je niet kan de bibliotheek weg te veranderen? kun je niet bewerken van de cds.lib bestand? dat is vreemd, want ik kan altijd veranderen.

Het formatteren van de schijf zal niets doen slecht om de laptop. Het probleem is dat je nodig hebt om software oud genoeg om te IC5033 ondersteuning te vinden. Dat betekent dat je nodig hebt RHEL 3 of minder. Zodra je dat je nodig hebt om de juiste ATI drivers te installeren op dat systeem.

Hallo Gliss, ik zie wat je bedoelt. Ik zal proberen om te zien of ik kon een juiste driver vinden en installeren. dank. neo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back