Vreemd probleem

B

bimbla

Guest
Op een microcontroller (PIC 18F452), weergegeven ik een scrolling bericht.
Op andere, hetzelfde programma zorgt ervoor dat het resultaat wordt weergegeven zeer traag.Whay is dit zo?

Hoe kunnen twee microcontrollers worden snel en traag?

bimbla.

Bent u probeert de twee MCU's in aparte circuits, of slechts een circuit?Als verschillende circuits, heeft u geprobeerd Vervangen van de MCU's over om te zien of is het circuit of de MCU?

Do beide MCU's hebben dezelfde klok-type zekeringen ingesteld bij het programmeren?(bijv. PLL ingeschakeld of uitgeschakeld)

FoxyRick.

Controleer de oscillator frequentie in beide gevallen, volg Hill en FoxyRick's adviezen, en uiteindelijk proberen een derde MCU

Mijn set-up is een trainer kit met on-board programmer.Dus al het circuit is hetzelfde.Hardware is hetzelfde.Het programma dat ik gedownload is hetzelfde en dus de configuratie-instellingen zijn identiek.
Je kunt zeggen dat ik het testen van de microcontrolers in voorraad te controleren of ze waren allemaal all-rechts.bimbla.

Klinkt echt vreemd.Het lijkt de enige vraag is nu een van je PIC, of misschien beide.Kun je testen met een 3de PIC?

Wat dacht je van een drijvend interrupt-ingang en een CPU is zinvoller dan de andere?Gewoon een idee ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back