Vragen van een student over te Grad beginnen. school?

P

PlatinumT

Guest
Hallo, ik heb net afgestudeerd met een BS in de natuurkunde. In het najaar zal ik vanaf mijn MS graad in toegepaste wetenschap met een nadruk op mechatronica en robotica. De enige formele elektronica klassen die ik heb gehad dat zich bezighield met elektronica waren: universitaire natuurkunde 1 & 2 (kerkholf de wet, de wet van Ohm, enz.), digitale elektronica (basis-digitale schakelingen, VHDL). Op mijn eigen ik heb gekregen vrij bekende PIC microcontrollers (de 16fXX serie. Ik gebruik picbasic Pro taal voor ongeveer een jaar en net begonnen met het leren montage, voor de foto's. Sense de zomer heb ik een beetje meer tijd om wat nieuws te leren dingen die kan helpen in de toekomst. Dus ik denk dat mijn vraag is wat moet ik werken? ik zal toegeven dat mijn zwakke plek is de computer science aspect van deze velden dus wat taal moet ik beginnen met het leren? VB? Heel erg bedankt voor uw inbreng, Jay

vb is eenvoudig en doe een heleboel dingen voor u in een zeer eenvoudige manier. ook proberen om C of VC + + te leren. krijg wat meer kennis van microcontrollers en embedded software. proberen te leren met behulp van poorten van de PC met behulp van C. alleen u moet weten hoe je de poorten en een aantal dingen over de architectuur van sommige processor zoals Motorola, etc., zodat u zich gemakkelijk met behulp van een microcontroller het begrijpen van de architectuur handvat

Ik denk dat je moet leren C / C + + in plaats van VB. Het wordt gebruikt voor zowel Windows en embedded programmeren, bijvoorbeeld voor PIC's. Het is de meest voorkomende hoge niveau programmering langauge. Btw. wat is Kerkholf de wet? Ik weet dat de wet van Kirchoff, maar ik denk niet dat ik weet Kerkholf de wet.

Ik ben het eens met de anderen over het leren van C / C + +, Maar ik denk dat het leren MatLab (als je het niet al kent) kunnen heilzaam zijn. MatLab is zeer flexibel (Physic, EE, DSP, ...) en er zijn een heleboel boeken die MatLab gebruiken om het vak te onderwijzen, en het is zeer gemakkelijk te leren. Ik weet het niet "PIC" / Embedded soort dingen die je ermee kunt doen, maar je kunt dat tot kijken naar hun support pagina: http://www.mathworks.com/support/ [url ] http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadCategory.do [/url] Veel succes in School

Hoi, Als u wilt uw nieuwe taal zowel programmering MCU en het schrijven van Windows-programma's te gebruiken, proberen te leren Borland C + + Builder, het is de gemakkelijkste manier om proggies voor Windows schrijven en ook leer je je c + +. Bezoek: www.borland.com en www.torry.net ;) Analyzer

Ik denk dat je MOET (geen optie!) Om te leren C / C + + & MATLAB. C + + belang hoeft niet de nadruk. MATLAB zal u een zeer effectieve man in een kleine tijdspanne die verband houden met C + + bijvoorbeeld. Maar niet een substituut in mijn opinie. MATLAB ook zal u helpen bij het beheersen van poorten en het programmeren DSP op een eenvoudige en snelle manier. Ook met behulp van SIMULINK in michatronics zal maken dingen makkelijk. (NB: Ik werk niet voor MathWorks, maar ik hou van MATLAB veel) Assembely is erg goed inderdaad om te leren en zal je helpen veel. VHDL misschien niet zo imprtant te beheersen in uw vakgebied, in de wetenschap zal het erg leuk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back