Vragen van een student over te Grad beginnen. school?

P

PlatinumT

Guest
Hallo, ik heb net afgestudeerd met een BS in de natuurkunde. In het najaar zal ik vanaf mijn MS graad in toegepaste wetenschap met een nadruk op mechatronica en robotica. De enige formele elektronica klassen die ik heb gehad dat zich bezighield met elektronica waren: universitaire natuurkunde 1 & 2 (kerkholf de wet, de wet van Ohm, enz.), digitale elektronica (basis-digitale schakelingen, VHDL). Op mijn eigen ik heb gekregen vrij bekende PIC microcontrollers (de 16fXX serie. Ik gebruik picbasic Pro taal voor ongeveer een jaar en net begonnen met het leren montage, voor de foto's. Sense de zomer heb ik een beetje meer tijd om wat nieuws te leren dingen die kan helpen in de toekomst. Dus ik denk dat mijn vraag is wat moet ik werken? ik zal toegeven dat mijn zwakke plek is de computer science aspect van deze velden dus wat taal moet ik beginnen met het leren? VB? Heel erg bedankt voor uw inbreng, Jay

vb is eenvoudig en doe een heleboel dingen voor u in een zeer eenvoudige manier. ook proberen om C of VC + + te leren. krijg wat meer kennis van microcontrollers en embedded software. proberen te leren met behulp van poorten van de PC met behulp van C. alleen u moet weten hoe je de poorten en een aantal dingen over de architectuur van sommige processor zoals Motorola, etc., zodat u zich gemakkelijk met behulp van een microcontroller het begrijpen van de architectuur handvat

Ik denk dat je moet leren C / C + + in plaats van VB. Het wordt gebruikt voor zowel Windows en embedded programmeren, bijvoorbeeld voor PIC's. Het is de meest voorkomende hoge niveau programmering langauge. Btw. wat is Kerkholf de wet? Ik weet dat de wet van Kirchoff, maar ik denk niet dat ik weet Kerkholf de wet.