vragen over het moment van de methode

P

pudding

Guest
Hi guys, ik heb hulp nodig met betrekking tot moment van de methode. Bij de laatste stap, die ik al kreeg de mattrix voor een homogene vergelijking groep. En door het instellen van de determinant aan nul, kan ik de unkowns, zoals de fase constant. Mijn vragen is, voor een hogere orde vergelijking (Het nummer van de basis functie is groot), krijg ik heel veel nullen. Ik weet niet hoe te kiezen. Is dat normaal of ook fout? En door de manier waarop, heb ik plot van de determinant volgens de onbekenden, maar de waarde gaat zeer hoog (10 ^ 300) aan de polen, waardoor het zeer moeilijk te halen de nullen. Weet iemand hoe je dat moet of een goede boeken aan te doen? Dankzij pudding

Ik heb begrepen dat u probeert om een eigenwaarde probleem met behulp van MoM op te lossen. Maar ik begrijp niet wat bedoel je met nullen? Je bedoelt nullen in de matrix impedantie of nullen in de eigenwaarden? Ook, zoals ik herinner me, voor MoM, is verhoging van het aantal onbekenden boven een bepaalde grens niet per se het verbeteren van je nauwkeurigheid verder te meer het zelfs maakt je impedantie matrix ziek geconditioneerde (die zouden rechtvaardigen waarom je onjuiste resultaten krijgt). Als ik jou was, zou ik beginnen met een klein aantal onbekenden en geleidelijk te verhogen totdat de verandering in de eerste paar eigenwaarden is voldoende klein. BR Adel

Hallo adel_48, Bedankt voor je reactie. Door nullen bedoel ik de nullen voor determinant van de homogene vergelijking. Mijn onbekenden zijn opgenomen in de coëfficiënten van de homogene vergelijking groep. Door het instellen van de determinant aan nul, kan ik de unkowns, in mijn geval, de fase constant. Door is het moeilijk om dat bepalend vergelijking direct op te lossen. Dus ik plot van de determinant op het gebied van fase constant. Van de plot, kan ik bepalen de fase constanten (die punten die de determinant nul te maken). Maar ik vind er meer nullen (die de determinant te zijn nul) dan ik had verwacht. En uit een boek, "Veld berekening tot moment methods", vind ik die extra nullen zijn de zogenaamde vreemde wortels. Die wortels zijn niet de oplossing voor het probleem, maar veroorzaakt door de basis functies. Heb je enig idee hoe om te bepalen of het vreemd wortels of de echte wortels? Alle kenmerken voor de vreemde wortels? Ik wil om zich te ontdoen van die vreemde wortels via de computer. dank u voor uw advies. En veel geluk! pudding

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back