vragen bij het gebruik van CST MWS 5.0?

S

schuurmachines

Guest
toen ik simuleren met CST MWS 5.0 i was gewaarschuwd dat "maximale aantal pulsgeneratoren breedtes gesimuleerd, Solver stopped.please nota van dat de steady-state-energie criterium niet is bereikt."Ik vond dat ik heb gekozen voor "energie gebaseerd" optie voor de "verfijning strategie" in de verfijning van het instellen van adaptieve verfijning en ik denk dat is de reden die leidt tot de waarschuwing, kan ik deze foutmelding als ik de keuze
van "expert-systeem dat gebaseerd is" optie ?Bedankt!

Ik ben een beginner, ik heb een andere vraag:

1, die is nauwkeuriger bij gebruik van Waveguide haven en discrete-poort?hier mijn probleem is voor de simulatie van een gedrukte dipool.

2 In het algemeen, ik gebruik de standaard spannende signaal wanneer simuleren, is het goed voor de meeste problemen?zo niet, wanneer moeten we het spannend signaal?

Dat is alles.Alle hulp wordt gewaardeerd!Met vriendelijke groet!

Hoi,

de keuze van de excitatie hangt af van de structuur die u wilt simuleren.Indien mogelijk moet u de WG Port.Dit geldt vooral als de dimensie van de excitatie bron (Coax, M-Strip bijv.) zijn vergelijkbaar met de dimensie van de volledige structuur (zoals Coax afmetingen lagerbier de 1 / 100 van de totale structuur).

Als je de bron is veel kleiner (zoals 1 / 1000 van de totale structuur grootte) is het misschien beter om de plaats van de WG excitatie door een discrete-poort.

In sommige andere simulatie u niet beschikt over een modaal excitatie in de eerste plaats (verpakking, dipool voederen kloof bijvoorbeeld).In deze gevallen is de discrete bron zou de meer natuurlijke excitatie ook.Ik denk dat is meer een algemene opmerkingen en moet gelden voor HFSS en

F.Toegevoegd na 6 minuten:enkele opmerkingen:

1.Als u geïnteresseerd bent in Frequncy Domein gegevens moet u de standaard excitatie.