S
schuurmachines
Guest
toen ik simuleren met CST MWS 5.0 i was gewaarschuwd dat "maximale aantal pulsgeneratoren breedtes gesimuleerd, Solver stopped.please nota van dat de steady-state-energie criterium niet is bereikt."Ik vond dat ik heb gekozen voor "energie gebaseerd" optie voor de "verfijning strategie" in de verfijning van het instellen van adaptieve verfijning en ik denk dat is de reden die leidt tot de waarschuwing, kan ik deze foutmelding als ik de keuze
van "expert-systeem dat gebaseerd is" optie ?Bedankt!
Ik ben een beginner, ik heb een andere vraag:
1, die is nauwkeuriger bij gebruik van Waveguide haven en discrete-poort?hier mijn probleem is voor de simulatie van een gedrukte dipool.
2 In het algemeen, ik gebruik de standaard spannende signaal wanneer simuleren, is het goed voor de meeste problemen?zo niet, wanneer moeten we het spannend signaal?
Dat is alles.Alle hulp wordt gewaardeerd!Met vriendelijke groet!
van "expert-systeem dat gebaseerd is" optie ?Bedankt!
Ik ben een beginner, ik heb een andere vraag:
1, die is nauwkeuriger bij gebruik van Waveguide haven en discrete-poort?hier mijn probleem is voor de simulatie van een gedrukte dipool.
2 In het algemeen, ik gebruik de standaard spannende signaal wanneer simuleren, is het goed voor de meeste problemen?zo niet, wanneer moeten we het spannend signaal?
Dat is alles.Alle hulp wordt gewaardeerd!Met vriendelijke groet!