Vraag PADS

T

tipi

Guest
Hallo!

Als ik wil maken pcb sticker die twee verschillende onderdelen pin patroon heeft en er is slechts een component in het schema, hoe kan ik dat doen?

Ik bedoel dat PCB sticker heeft dubbele aantal pads dan component daadwerkelijk hebben.Maak ik een component in deel editor met alle extra pinnen NC-type en wanneer routing component voeg ik een verbinding met die pinnen in eco-modus?

Wat is de beste manier om dit te doen?

In PA * DS (versie 5, 20 * 04, 20 * 05) kunt u een specifiek deel met twee CAE (elctrical symbool), met slechts een decal (PCB vorm), kunt u twee verschillende elektrische symbolen voor vorm en spelden .

In deze modus kun je niet moet netten verbinden in de handmatige modus.

Hoop dat dit helpt, Skywalker.

Hallo en bedankt voor het antwoord.

Ik bedoelde dat ik nodig om een PCB ontwerp waar is een voetafdruk voor twee verschillende componenten.Dat onderdeel kan worden van de fabrikant of de fabrikant # 1 # 2.Die onderdelen hebben verschillende PCB pin patroon dus ik moet een "adapter" sticker.

Ik begreep dat uw suggestie niet werkt in dit geval?
Correct if I'm wrong.

Hallo sorry voor de vertraging,

Waarschijnlijk begrijp ik niet goed uw vorige vraag.Ik denk dat het beter is om twee elektrische componenten (gespecificeerd gemonteerd of niet) en twee verschillende stickers.

In de lay-out kunt u een component op de andere Indien mogelijk is natuurlijk.

Laat het me weten, Skywalker.

Ik heb een suggestie,
waarom niet u te maken 2 aparte onderdelen vervolgens u zet de andere op de laatste pagina van ur schema.scematic deze pagina kunt gebruiken om verbinding te maken uit de netten.maar zijn voor ur bekijken alleen en hoeven niet tonen de Engrg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back