Vraag over transistor

G

Gary Poon

Guest
Hi all ~

Ik heb een vraag over transistor.Ik heb een trasistor die aangeven dat het maximum.stroom van emitter is 1A.Ik sluit hem aan op een Transfomer en de Transfomer zal "" pull over 1.2A op de primaire fase wanneer het in actie.
Uiteraard zal de transistor branden.

Ik zou willen vragen zonder dat het model van de transistor, is er een manier om het te doen?(kon ik het huidige onderscheid met behulp van 2 of 3 transistors parallel geschakeld? Als ik kon, wat is het detail van de verbinding?)

Thank you very much ~

Misschien kunt u een RL circuit in seriële tussen de transistor en de transformator, I'am niet zeker maar ik denk dat we kunnen.

Een andere oplossing, kunt u de uitvoering van een huidige versterker gebruik van deze transistor.Voor het schema, kunt u zoeken in Google met de sleutelwoorden "push - pull versterker", zijn er een hoop antwoorden.

Voor een goed antwoord moet u een schema van uw route.
Hoewel, transistors kan worden mits een parallel met emmiter weerstand wordt gebruikt voor elk een.De weerstand is verbonden met de zender en de andere site van het is te beschouwen als de NIEUWE emitter.Dit betekent dat alle verzamelaars elkaar zijn verbonden en zo is voor de basis van alle transistoren.De NIEUWE vervuilers zijn ook met elkaar verbonden en een sterkere transistor is gemaakt.
Dit is een algemene regel.Afhankelijk van uw specifieke behoeften enkele kleine aanpassingen nodig kunnen zijn.

U zegt dat uw transistor wordt begroot op 1AMP.Meeste transistor data sheets geven de maximale continue stroom verzamelaar - DC.

U bent verbinding via een transformator aan een circuit je zegt is tekening 1.2amps - is dat de huidige RMS of piek?Is uw lading een continue RMS 1,2 ampère, of bent u pulserende iets?Een transistor beoordeeld op 1AMP continue kan meer dan 1AMP handvat voor korte perioden.Als uw lading is geen continue belasting, kunt u OK met wat je hebt.

Zoals hierboven gesuggereerd, meer informatie over uw circuit en de toepassing zou helpen met het beantwoorden van uw vraag.

De transistor wordt beoordeeld voor 1A DC.Maar hoe zit het max hartslag huidige?meestal hoger dan DC waarde.

Als uw transistor is aangesloten op een transformator moet je rekening houden met zowel de piek en continue stroom.

1,2 A wordt bedoeld als de DC of piekwaarde?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back