vraag over. Subckt bibliotheek in Pspice

N

november

Guest
Hallo, de bibliotheek bestanden gedownload van gieterij zijn gebouwd als sbucircuits honderden. Lib-bestanden.
Nu heb ik al over het schema, breakout symbolen voor transistors, Resisters, en doppen worden gebruikt.Kan ik voeg al deze. Lib-bestand in het simulatieprofiel en de uitvoering goed in het schema aan het. Subckt naam?
Ik ben er niet zeker van te simuleren met de. Subckt model is hetzelfde als voor de simulatie met het. Model bibliotheek.Omdat het model ongedefinieerde fout gebeurd.
Bedankt!

Nee, ik denk niet dat dit zal werken, omdat elk. Lib bestand moet een. SLB-bestand met het oog op de aansluiting van de symbolen op het scherm met de overeenkomstige subcircuit beschrijving.

Dank u, LVW.Ik denk voor. SLB-bestand, je bedoelt. OLB bestand.. OLB bestand is gewoon een symbool, ik kan geen symbool in het schema.Wanneer ik de Implemetaion eigendom van het symbool in het schema op de naam van het model, het symbool zal kaart met het model die dezelfde naam heeft.Voor het. Model bibliotheek, ik deed dit met succes.

Maar voor de. Subckt bibliotheek, nadat ik veranderde de uitvoering aan de naam van. Subckt, het symbool nog steeds niet kan vinden het model en ongedefinieerde model fout gebeurd.Ik weet niet waarom.En de PSpice Gebruikershandleiding niet zeggen het verschil tussen. Model bibliotheek en. Subckt bibliotheek.

november schreef:

Dank u, LVW.
Ik denk voor. SLB-bestand, je bedoelt. OLB bestand.
. OLB bestand is gewoon een symbool, ...........

.....................

Maar voor de. Subckt bibliotheek, nadat ik veranderde de uitvoering aan de naam van. Subckt, het symbool nog steeds niet kan vinden het model en ongedefinieerde model fout gebeurd.
Ik weet niet waarom.
En de PSpice Gebruikershandleiding niet zeggen het verschil tussen. Model bibliotheek en. Subckt bibliotheek.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back