Vraag over Powerline netwerk

S

shoivn

Guest
Ik ben het ontwerpen van een eenvoudige powerline-netwerk.Ik wil overbrengen van punt-to-multipoint en ik weet niet wat voor soort Access Protocol ik kan gebruiken, iets wat zo eenvoudig mogelijk.Please help me!Thanks a lot!

Firmy, które zamierzają uruchamiać w swoim centrum danych aplikacje typu Big Data (czyli gromadzące i analizujące olbrzymie porcje danych), powinny sobie najpierw zadać kilka ważnych i podstawowych pytań, zanim przystąpią do realizacji tego zadania. W przeciwnym przypadku mogą obrać złą strategię i popełnić wiele błędów, które będą je wiele kosztować, a wdrożone aplikacje Big Data mogą nie przynieść oczekiwanych efektów.

Read more...

Je zou kunnen proberen token ring of een variant daarvan.

Bepaal wie er gaat zenden eerst de een termijn o tijd te zenden, dan is de beurt te zenden gaat naar iemand anders en zo verder tot de hele ronde gedaan en begint weer opnieuw ...Ik denk dat is de eenvoudigste manier om te gaan ...

U moet Syncronize alle machines in het netwerk zodat een ieder weet wanneer hij de gegevens kan verzenden en wacht een tijdje tussen transmitions te collitions te voorkomen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back