Vraag over pot en volumeregeling.

D

david90

Guest
Mijn stereo het volume met behulp van een POT.Is er een manier om een andere pot verbinding te maken met het zo dat het een 2de volume?

U kunt tandem twee controles, maar er is niet echt te gebruiken voor zulke dingen, tenzij u de eerste controle willen worden in de kast en zet de maximale niveau van de tweede controle kan doen.

Dit is niet vreemd dat een ding.Mijn broer zou spelen zijn muziek te hard voor de rest van de familie, dus mijn vader en ik heb zoiets van audio-systeem van mijn broer.

Wat bedoel je met tandem?Heeft u mean sluit ze parallel aan elkaar?Een pot heeft 3 polen dus gewoon een andere pot 3 polen verbinding te maken met dat?

Nee, betekent dat hij op "stage" hen, dat wil zeggen aan de "output" van de eerste tot de "input" van de andere te verbinden.

Trouble is dat je nooit het volledige 'bereik' van de aanpassing te krijgen, zal de instelling op een pot altijd een effect hebben op hoeveel je kan veranderen het volume met de andere pot.

Bijvoorbeeld, als de hifi volume laag is en u verbinding maakt met de weerstanden in serie, zal de tweede weerstand alleen in staat zijn om het volume te verlagen.U zou niet in staat zijn om het een hoger te krijgen dan de instelling op de hifi zelf.

Heeft u overwogen met behulp van een digitale pot met up / down knoppen op elk hifi?Ik ben niet zeker of dit mogelijk zal zijn omdat het afhankelijk is hoeveel u wilt uw hifi wijzigen, maar dit zou toestaan volledige gamma aanpassing van beide locatie.Als u geïnteresseerd bent, neem een kijkje op enkele van de Dallas digitale modellen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back