Vraag over pnoise of Charge-pomp

W

wany

Guest
Ik heb designd een lading pomp van de PLL. En ik gesimuleerde pnoise van Spectre van Cadence. Het resultaat in het hotel, de pompcapaciteit geluid is groter dan 100pA bij 1KHz. Ik weet niet wat er reden hierover? Hieronder is mijn cirucit en simulatie resultaat. : Cry: Kan iemand me helpen Dank u wel?

Niet het lawaai analyse lijst met de bijdrage van individuele geluidsbronnen?. Maar het lijkt erop dat de gewone MOSFET 1 / f ruis.

Ik controleerde het geluid bijdrage zoals u zegt de gewone is 1 / f ruis. Toen ik mijn mos maat te vergroten 1 / f ruis kan worden verminderen. Maar het is nog steeds groot. Hoe wordt MOS 1 / f daling, behalve vergroten van de MOS-formaat. Dank u

Ik controleerde het geluid bijdrage zoals u zegt de gewone is 1 / f ruis. Toen ik mijn mos maat te vergroten 1 / f ruis kan worden verminderen. Maar het is nog steeds groot. Hoe wordt MOS 1 / f daling, behalve vergroten van de MOS-formaat. Dank u
je kunt de ruis medewerkers lijst. De manieren om geluid te verminderen, het gebruik sneller mos voor een betere schakelsnelheid, vermindering van geluidsoverlast huidige bron (trade off). nemen evenwichtige structuur om te voorkomen dat schakelen een laag geluidsniveau bronnen, die van nature traag.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back