Vraag over LDO en bandgap Referentie mij helpen als u kunt

G

girih192002

Guest
Hallo Jongens

Ik heb het ontwerp bandgap referentie met 31 ppm / graad celsisus met 12.V referentie spanning.dit concept gebaseerd op zwakke inversie bandgap referentie.en ik Haver desgin fout versterker met 62 dB versterking en 78,5 graad fase marge.

maar, ik heb probleem dat wanneer ik verbinding bandgap voor fouten versterker bestaat uit weerstand netwerk, ingang aan fout versterker van bandgap verwijzing naar 1.4V.Ik ben echt bezorgd.terwijl ik simuated individueel elk deel zijn het geven van goede resultatenplease help me if u weten wat er mis gaat ..bedankt

Zonder het zien van het circuit, het toevoegen van een weerstand divider off van de bandgap is in feite als een belasting op de band gap.Deze toegevoegde last kan veroorzaken een systematische compenseren in uw bandgap.Als u de bandgap simuleren alleen met de weerstand netwerk heeft het voltage naar 1.4V?Als dit het geval is, kunt u de buffer van de bandgap voltage met een eenheid te krijgen buffer.Dit zou elminate de laad-effecten.

haff99 wrote:

Zonder het zien van het circuit, het toevoegen van een weerstand divider off van de bandgap is in feite als een belasting op de band gap.
Deze toegevoegde last kan veroorzaken een systematische compenseren in uw bandgap.
Als u de bandgap simuleren alleen met de weerstand netwerk heeft het voltage naar 1.4V?
Als dit het geval is, kunt u de buffer van de bandgap voltage met een eenheid te krijgen buffer.
Dit zou elminate de laad-effecten.

van uw zaak, de laad-wiskunde hebben sommige kwesties.

girih192002 wrote:haff99 wrote:

Zonder het zien van het circuit, het toevoegen van een weerstand divider off van de bandgap is in feite als een belasting op de band gap.
Deze toegevoegde last kan veroorzaken een systematische compenseren in uw bandgap.
Als u de bandgap simuleren alleen met de weerstand netwerk heeft het voltage naar 1.4V?
Als dit het geval is, kunt u de buffer van de bandgap voltage met een eenheid te krijgen buffer.
Dit zou elminate de laad-effecten.

negatieve feedback is nodig wanneer aangesloten en lus te krijgen is belangrijk.
BTW, hoe zou u ervoor zorgen dat zwakke omgekeerde MOSTs werk goed?Kan het proces doen?

rachel607 wrote:

negatieve feedback is nodig wanneer aangesloten en lus te krijgen is belangrijk.

BTW, hoe zou u ervoor zorgen dat zwakke omgekeerde MOSTs werk goed?
Kan het proces doen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back