Vraag over lawaai in complexe (meerfasemeters) filter

M

moh_hafez

Guest
Ik heb een 3de Om complexe filter, bij het uitvoeren van analyses met behulp van geluid cadans, ik lawaaibronnen op zowel de ingangen van de I en Q-kanaal, en zag de output lawaai op de I of Q-kanaal, het was 45nV/sqrt (Hz) .wanneer ik de input gemeten bedoelde lawaai op de I of Q-kanaal, het was ongeveer 100nV/sqrt (Hz), hoewel de winst is 0dB.
Dus heeft dit kan worden BEC.van Cadence bij de berekening van geluidshinder, zoals het niet zie het verschil in fase inzet.de geluidsbronnen van de I en Q-kanaal (zoals zij
doesnt zorg voor de gegevens in ac bronnen bij het uitvoeren van geluidshinder analyse) en daardoor
doesnt zie 0dB winst die is afhankelijk van de fase verschuiving weddenschap.I en Q-ingangen.
Dus is de oplossing dat ik de uitgang geluidshinder met behulp cadans en bereken dan de input bedoelde lawaai op basis van mijn inzicht dat de input zal dezelfde zijn als de uitvoer.

 
Ataki DDoS należą do grupy najstarszych zagrożeń w Internecie, jednak wciąż plasują się w czołówce największych sieciowych plag. Wraz z rozwojem systemów bezpieczeństwa ewoluowały, a ich głównym celem stały się aplikacje i usługi.

Read more...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top