vraag over het programma taal voor elektronische

T

trigoku

Guest
hi, kan iemand antwoord geven op de volgende vraag voor mij? 1. hoeveel talen die er zijn voor de elektronische? welke is het makkelijkste en moeilijkste te leren, en welke is het meest populair? 2. hoe wordt de programmering van toepassing op elektronische / en wat componenten in een circuit dat meestal op te slaan en uit te voeren het programma? thanks: D

Hoi trigoku, Allereerst uw vraag is niet duidelijk. Als u vragen over de Electronics Hardware Modeling Language zijn (HDL -> Hardware Description Language) Verilog / VHDL / System Verilog. Uit deze Verilog is zeer gemakkelijk te leren SystemVerilog en VHDL zijn moeilijker om te leren. -Paul

wat ik bedoelde is de computer programmeertaal die van toepassing kunnen zijn op elektronische componenten, zoals C en C + + waarvan ik weet dat deze twee talen kan worden toegepast worden op een chip. Dus im me af hoe veel meer talen die er zijn die kunnen van toepassing op elektronische en welke is het makkelijkst te leren, ik hoop dat het geluid een beetje duidelijker ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back