Vraag over een telefoontje!

A

ahmad_abdulghany

Guest
Ik kreeg en internationale telefoontje van iemand die ik nooit voldoen alvorens, en hij zeggen dat hij leeft in bepaalde landen (laten we zeggen: 'A').

Het probleem is het nummer dat ik ontvangen op mijn mobiele telefoon Caller-ID verwijst naar een heel ver land (zeggen: 'B')!

Kan dit theoretisch en praktisch gebeuren?Zo ja, hoe kan het voorkomen?

Met andere woorden, land "A"-nummers worden verstuurd via een ander land 'B' en kreeg het een aantal als de beller belt vanuit 'B', hoewel hij eigenlijk een heel klein beetje 'A'?

Iedereen legt het aan mij alstublieft?

Heel erg bedankt op voorhand,
Ahmad,

Het kan zijn dat de beller-ID in uw land van de telefoon heeft een beperkt aantal cijfers.Het is ook mogelijk dat de beller beller gebruik gemaakt van een valse ID-nummer om u te gek net als spam e-mail is fake-adressen.

Was het een gerechtvaardigde roep?Als de beller was een schaduwrijke verkoper of oplichter, misschien heeft hij gewoon gelogen over zijn locatie.

Of het kan zijn Caller ID spoofing, zoals winderig suggereert:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caller_ID_spoofing

Overeengekomen met winderig.Voorzichtig te zijn met de beller

Hi

Hier is een scenario, maar ik ben er niet zeker van.

Sommige landen het gebruik VOIP voor internationale gesprekken, en omdat er geen gateway voor internationale gesprekken in uw land de oproep kan worden omgeleid naar een ander land en dan van dat land naar yours using normal telefoonnetwerk.

Ik ben er niet zeker van dit, het is gewoon een gok

Salam
Hossam Alzomor
www (.) ig (.) org

alzomor schreef:Sommige landen gebruiken VOIP voor internationale gesprekken, en omdat er geen gateway voor internationale gesprekken in uw land, het gesprek kan worden omgeleid naar een ander land en dan uit dat land naar de jouwe met behulp van normale telefoonnetwerk.

de eenvoudigste antwoord is, kan hij uit de reeks van hebben het Verenigd Koninkrijk, dat wil zeggen starten vanaf 0044 en dan is hij belt de man in Frankrijk uit Frankrijk met behulp van een mobiele operator van het Verenigd Koninkrijk dat wil zeggen, iternational raaming.

PS Ik weet niet of het VK Mobile werkt in Frankrijk, zijn slechts een voorbeeld.

Hi

Ik geconfronteerd met dit scenario
Toen ik in Egypte was ik oproepen uit Maleisië, maar het niet lijkt te zijn van mobiele operator in Egypte.

Toen ik in Maleisië krijg ik uitnodigingen uit Egypte en het geheel is geen 0301
Toen ik in Maleisië en ontvang oproepen van de no Oostenrijk lijkt te zijn van de lokale land-lijn in Maleisië?!

Wat de reden voor dit alles?!

Salam
Hossam Alzomor
www (.) ig (.) org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back