Vraag over Dual Output DC / DC

R

rukm

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb een twijfel over de huidige productie van goederen voor tweeërlei DC / DC converters.Ik ben verbonden de datasheet van Dual output converter (48 V tot 3,3
V en 5V).

1.Op verwijst de datasheet (die ik heb bijgevoegd), de Uitgangsstroom in pagina 2 specificatie vertelt 0A-10A maximaal.Is deze waarde vermeld dat elke uitgang is geschikt voor het leveren van 10A max of is het gegeven voor de gehele omzettingstoestel als zodanig?

2.Evenzo is het uitgangsvermogen van 60W.Betekent dit dat elke uitgang (5V en 3.3V respectievelijk) is in staat van 60 W of de waarde wordt gegeven Voor de gehele omzettingstoestel als zodanig?

Please kan iemand verduidelijken dit zo spoedig mogelijk?

Groeten,
Rukmani

Ook zonder kennis van de notitie, een aantal punten kan worden verklaard zeer duidelijk:
1.Vermogen is altijd gegeven voor de som van de afzonderlijke uitgangen
2.Huidige waardering voor een converter met verschillende uitgangsspanning heeft gekregen individueel
3.Afgezien van een maximale stroom voor elke output, ook een minimum huidige belasting kan worden bepaald, die nodig is om de output regulering

Hallo Iouri en FVM,

Sorry dat ik niet in staat was om de datasheet van gisteren.Ik ben verbonden hetzelfde met deze mail.

Thanks a lot,
Rukmani
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

De notitie maakt duidelijk uw vragen, hoewel de specificatie is gegeven in een somehwhat ongebruikelijke manier en kan duidelijker naar mijn mening.

shows the type of power limitation.

Het thermale Derating Curves
geeft het type van macht beperking.

a maximum current of 10 A for each output.

Je hebt eigenlijk een maximale uitgangsvermogen van 60 W (zonder mogelijke thermische derating) als een som van beide uitgangen en
een maximale stroom van 10 A per uitgang.Dit laatste kan alleen worden bereikt met een lagere belasting op de andere uitgang.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back