Vraag over de RHS van Maxwell's vergelijkingen

S

sundaram

Guest
In de RHS van Maxwell's vergelijkingen, hebben we variabelen zoals D en B. Voor het minimaliseren van het aantal variabelen, gebruiken we de opdrachtgever als vergelijking, D = εE en B = uH. waarom dont we rechtstreeks daar schrijven E en H in Maxwell vergelijkingen in plaats van afzonderlijk opgeven van hen in de samenstellende vergelijkingen ...? vriendelijk antwoord me ..

In de lineaire materialen, zijn de polarisatie dichtheid (in coulomb per vierkante meter) en de magnetisatie dichtheid (in ampère per meter) gegeven door: en het en velden zijn gerelateerd aan en door: waar als χe is de elektrische gevoeligheid van het materiaal, χm is de magnetische gevoeligheid van het materiaal, is de elektrische permittiviteit van het materiaal, en μ de magnetische permeabiliteit van het materiaal (dit daadwerkelijk kan worden uitgebreid tot niet-lineaire materialen verwerken maar ook, door het maken van ε en μ zijn afhankelijk van de veldsterkte [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] http://en.wikipedia.org/wiki/Maxwell% 27s_equations ook controleren

maar ik denk dat u hebt niet de vergelijkingen er geschreven in het antwoord ... zou u pls geven ...?

Nou, de oorspronkelijke reden is dat we dont weet wat is het medium waarin wij actief zijn! Zo laat u een van de Maxwell vergelijking: Del X (H) = (dow (D) / dow (t)) + J, waarbij J vertegenwoordigen de stromingen, zoals de bron stroom, drift curret etc die is toegevoegd voor de consistentie! Nu als u wilt D te vervangen door εE, dan dow (D) / dow (t) = ε * (naar beneden (E) / omlaag (t)) + E * Dow (ε) / dow (t). We schrijven als dit, want we cant aannemen ε blijft constant met de tijd .. Dat wil zeggen dat de golf in een medium op een bepaald moment te krijgen in een ander medium op een ander tijdstip .. Dus we moeten niet direct schrijven als dat! Hoop dat het antwoord zul bevredigend voor jou .. Zo niet, dan vragen me meer ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back