O
OradFarez
Guest
Hallo.Ik heb een paar van differentiële signalen maken van een grote run om mijn bord op de onderste laag.Ze zijn 90 ohm impedantie gecontroleerd en zijn USB D en D-signalen voor een hoge snelheid (480 Mb / s).Er is een massaplaat laag in de raad van bestuur stackup.De onderste laag is de oppervlakte overspoeld met koper in alle open gebieden als een groot terrein schild aan EMI verminderen van hoge snelheid signalen op binnenste lagen.De back off is vastgesteld op 8 mil rond alle andere sporen en pads.
Het probleem is dat ik terug zou uit de afstand van de grond pour uit deze differentiële signalen meer als mijn software laat mij zou kiezen voor individuele netten die kunnen meer afstand van elkaar.Eigenlijk kan ik deze beperkingen, maar de software negeert wanneer doen giet.
Hoe dan ook, zal er een probleem met de grond verdeeld 8mils weg van dit verschil pair of denkt u dat het zal gewoon een goed geluid reducer zijn?Bedankt!
Het probleem is dat ik terug zou uit de afstand van de grond pour uit deze differentiële signalen meer als mijn software laat mij zou kiezen voor individuele netten die kunnen meer afstand van elkaar.Eigenlijk kan ik deze beperkingen, maar de software negeert wanneer doen giet.
Hoe dan ook, zal er een probleem met de grond verdeeld 8mils weg van dit verschil pair of denkt u dat het zal gewoon een goed geluid reducer zijn?Bedankt!