A
airboss
Guest
Hallo, Een vraag over de frequentie van compensatie voor een 2-traps OTA. In het leerboek Razavi, hij nam de dominante pole en de 1ste niet-dominante pole voor vergoeding zijn de O / P pool van de 1e graad en de 2e fase, respectievelijk. Hij legde uit dat voor elke paal de locatie hebben we eigenlijk nodig om simulatie te doen verwerven. Ook heeft hij de pole-frequenties ten opzichte van het afleiden van de palen voor en na compensatie. Toen ging ik naar een interview een tijdje geleden, een interviewer vertelde me dat de dominante pool wordt verondersteld te worden op de O / P van de 2e graad, zelfs w / o simulatie. Een andere interviewer vroeg me uit te leggen hoe Miller compensatie werkt w / o het doornemen van de wiskunde, dus eigenlijk, vroeg hij me de intuïtie achter. Please help me op: 1) ja, waar is de dominante pole? waar is de 1e niet-dominante pole? 2) wat doe de paal frequenties na Miller compensatie? Hoe moet ik benaderen dit probleem w / o het doen wiskunde? Ik waardeer uw input. airboss