Vraag Gevouwen cascode opamp ontwerp

S

suria3

Guest
Hi Guys, Ik heb ontworpen een NMOS-ingang gevouwen cascode opamp om een ​​goede PSRR krijgen met een open loop gain van 70dB. Nu als ik de PSRR van deze opamp in unity gain configuratie te meten, ik krijg een PSRR van-38dB. Dit komt omdat in de unity gain configuratie, wanneer i dc van 1,2 V injecteren ingang, de uitgang toont 1.197V, waardoor de gevouwen cascode een beperkte vermogensbereik. Dus is het logisch dat de PSRR laag is als gevolg van verlaagde open loop gain. Wanneer i de opamp toegepast CMFB circuit, de ingang van de opamp beide 1.2V. Dus, is mijn vraag, op dit moment, kan ik zeggen dat mijn gevouwen cascode opamp een goede PSRR hebben als gevolg van de open lus versterking is niet afgebroken. Ik zeg dit omdat in eenheid configuratie, toen ik de dc spanning verlaagd naar 0.95V bij de ingang, de uitgang tonen ook 0.95V en de PSRR is-68dB. Bedankt, Suria

please please kan je een bericht plaatst een foto van uw ontwerp. Het gebeurt dus ik heb een thesis met veel delen van dat een begin ene heeft betrekking op het ontwerpen van een gevouwen cascode met vergelijkbare specs, maar ik kan het niet krijgen om goed te werken. Ik heb gewerkt alles uit de andere fasen, maar een of andere manier mijn gevouwen cascode is het geven van een zeer zeer lage gain. Heel erg bedankt op voorhand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back