Vraag aanbeveling van kwadratuur encoder. Bedrijf? Model?

Y

yzou_ua

Guest
Ik heb een 10 pk inductiemotor om te rijden. Ik moet de snelheid info. (Max. 1800rpm) feedback. Zou iemand # geeft een aantal specifieke bedrijfsnamen, of zelfs het model over de kwadratuur encoder?? Thx een heleboel!

Probeer de Amerikaanse Digital

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 21:18 ---------- Vorige post was om 21:10 - --------</span></span>
US Digital heeft een complete lijn van optische encoders aan een vrijwel elke toepassing te monteren.

Thx. Ik controleerde het ... Ik ben in de war op een aantal namen: Wat doet de parameter "boring" betekent? Het lijkt erop dat niet de diameter van de as ... Ook heeft iedere motor hebben vaste montage boutgaten?
Probeer de Amerikaanse Digital

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 21:18 ---------- Vorige post was om 21:10 ----------</span></span>
US Digital heeft een complete lijn van optische encoders aan een vrijwel elke toepassing te monteren.

Stuur ze een e-mail en ze zullen Repond. Ik kocht 2 van hen te zetten op een as van een grote telescoop en ze waren zeer behulpzaam Good luck

Stuur ze een e-mail en ze zullen Repond. Ik kocht 2 van hen te zetten op een as van een grote telescoop en ze waren zeer behulpzaam Good luck
Met dank en ik deed ze e-mailen de lay-out van mijn motor ... Maar wat ik heb is een 1.375 "diameter schacht, zodat er geen grote as gemonteerd encoder beschikbaar in de VS digitaal ... Hebt u nog andere suggesties?

[Url = http://www.austriamicrosystems.com/eng/Products/Magnetic-Encoders] Austriamicrosystems magnetische encoders producten - lineaire encoders, easypoint joystick-encoder, encoders [/url] Austriamicrosystems doen een reeks magnetische encoders. Als je hoeft alleen maar speed data, kunt u geen gebruik van een enkele hal schakelaar en een magneet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back