voortplantingsvertragingstijd en vervoer vertraging

B

babarmansoor

Guest
Kan iemand mij vertellen het verschil tussen verbreiding vertraging, vertraging en het vervoer heen-en terugreis vertraging?Voorbeelden zal meer nuttig voor mij.

Propagation Delay is de tijd die door het pakket te reizen via het kanaal.Het is de tijd genomen om te reizen via de link en de bestemming te bereiken.Bijvoorbeeld, als mijn computer is aangesloten op uw comp en de overdrachtssnelheid is de afstand tussen de twee computers gedeeld door de snelheid waarmee de gegevens reist door die link.Als de afstand tussen de twee computers is 1000 m en de snelheid is 10 m / s dan is de verzending vertraging is 100 seconden.

Vervoer Vertraging is hetzelfde als voortplantingsvertragingstijd.

Toezending Vertraging is de tijd die nodig is om het volledige pakket op de link.Het hangt af van de grootte van het pakket (L) en de link percentage (R).De formule voor de berekening TXN vertraging is L / R.

Round Trip Delay of Round Trip Time (RTT) is de tijd die het pakket te reizen van 1 tot Comp Comp 2 en vervolgens weer terug naar Comp 1.Dit omvat de verwerking tijd (waarin transmissie vertraging bij de Rx Side Includes) aan de ontvangende kant (bij Comp 2).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back