Voordeel van het gebruik van verschillende Synthesis Tools?

S

Suresh R

Guest
Iam met behulp van drie synthese tools voor mijn code.
Xilinx-XST, Leonardo Spectrum en Synplify pro.
voor een een bepaalde code, sommige tonen fout of waarschuwing, terwijl de andere kunnen synthetiseren.
De enige conclusie die ik kreeg van het gebruik van meerdere synthese tool is, het vinden van dat instrument gebruikt minimale hardware.
Kan ik weet dat alle andere dingen (voordelen) die ik kon leren door het gebruik van meerdere synthese tool.

Wat's
Suresh.

Meestal gebruik ik XST alleen voor de Ruimte & Timing verslagen van mijn FPGA, Daarna heb ik gebruikt om de Precision totale ontwerp synthetiseren voor de uitvoering van het op de FPGA te krijgen.Ik weet dat gebied en de timing zal afwijken als gevolg van Precision-optimalisatie, maar XST geeft mij het ergste geval

Verschillende synthesizers hebben verschillende sterke en zwakke punten.Zorg ervoor dat het hoofdstuk in uw synthesizer handleiding dat uitlegt hoe HDL schrijven die gebruik maken van hardware en software optimalisaties duurt lezen.Voor ISE, dit is de "HDL codering technieken" hoofdstuk in de "XST User Guide".

met behulp van een synthese tools kan geoptimaliseerd zone tijd, en ook de macht

Bedankt.Ik denk dat ik moet gaan door de synthese handleiding.

Is het voldoende dat aan een synthese tool kapitein of zij nodig heeft meer dan een bij krijgen bij de industrie?die synthese instrument zou de voorkeur verdient het meest?

Ik ben bezig met een opleiding in VLSI op dit moment.

betrekking's ...Toegevoegd na 29 minuten:en met betrekking tot optimalisatie met betrekking tot ruimte, tijd en kracht ...

kan ik weten hoe de code kan worden geoptimaliseerd met betrekking tot ruimte, tijd en (of) de macht ...

- Zijn deze optimalisaties gerealiseerd op basis van verschillende technieken voor codering (zo ja ik denk dat het zou zijn op de synthese gebruikershandleiding) 'of' is bereikt door een ander proces dat moet worden gedaan bij het aanmaken van een bestand 'beetje'?

Opmerking: Ik heb de output van enkele simpele code met spartan2 kit gecontroleerd.maar ik dint implementeert eventuele optimalisatie beperkingen bij het maken van het dossier van de 'bit'.

Kan ik wat informatie op.

Wat ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back