voor VHDL en Verilog-programmeurs

R

reckless

Guest
hey iam een embedded student sn ik deed een beetje over VLSI dus de vraag is als ik ga mijn OS-poort op een doel-processors kan men de een gemaakt en gesimuleerd in VHDL of Verilog. dat wil zeggen als ik kan krijgen buiten gezet terug te keren waarden aan mijn OS, zodat ik niet de externe hardware nodig hebt, indien mogelijk dan geef me de details van 8086 processor en de ref plaatsen thanx

Wat u zoekt is hardware-software co-simulatie ... hoe is het gedaan in eenvoudige bewoordingen ... compileren ur programma .. krijgen de binaries .. converteren naar hex-formaat ... plaats hem in een geheugen model in Verilog of VHDL dan uitvoeren (normaal h / w verificatie manier). Maar wat u wilt doen, is uw OS-poort om een processor .. om dit te doen op de simulatie wordt te saai en traag. gebruik van echte hardware ... FPGA of snelle draai om dit te doen.

hey thanx 4 dat Sugg bt de problemen er nog steeds is. Ive eigenlijk een IDE van een real-time OS, dus ik deed mijn werk schrijf de code compileren met koppelen, maar als it goin uit te voeren dat op zoek was naar een doel processor dus ik wil een virtuele processor / controller in Verilog, die kan mijn werk dus doen kan draaien mijn hele code en laat me weten het buiten gezet, lieve ik ben ontsnapt totaal van hardware en willen het geheel compleet. zo ...........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back