Voor goedkope STB ontwerp-plan, espially core chip?

V

vitiluck

Guest
We willen een nieuw product, dat de nadruk op lage kosten te beginnen. Hoewel ST, Fuji, NEC hebben leidende positie in STB markt van vandaag. We willen een meer goedkope plan. Ik denk dat DVD-chip zou een betere keuze zijn, maar ze bieden gewoon DVD en zal waarschijnlijk niet meer in detail specificatie te geven. Zou iemand tonen aa plan zou een STB werk te doen, doen we niet schelen of het voldoet aan de CSA. Ik denk dat de core chip zou Tuner TS-ingang hanteren en doen de MPEG2-decoder, en hebben een goede OSD vermogen. Bedankt! [/B]

ik denk dat de ST-chip prijs is nu zo laag is. Veel nieuwe Companys ontwerp van de SOC-chip te tegenwoordig misschien, kunnen ze de prijs verlagen minder dan ST.But als de prijs van de chip van een nieuw bedrijf is minder dan ST's misschien, zal het bedrijf enkele profits.As we allemaal weten hebben, ST is in leidende positie nu met grote hoeveelheid bestellingen.

de prijs van de ST-stb chip is nog steeds het verminderen van de ruimte. ik denk dat de sti5518 nog steeds 100% van de winst hebben. Kun je het geloven?

Ik denk dat ST heeft een grote winstmarge. Zoals we weten, een meer krachtige DVD chip is net helft van de prijs als ST5518i.

[Quote = vitiluck] Ik denk dat ST heeft een grote winstmarge. Zoals we weten, een meer krachtige DVD chip is net helft van de prijs als ST5518i. [/Quote] Fujitsu is mooi goedkope oplossing, de totale oplossing is goedkoper. NEC EMMA2L (61.120) is krachtig en goedkoop dan STi5518. Maar STi5518 is net als Windows in de PC. Alle mensen ontwerpen STB met behulp van ST ongeveer 80%

World is verandert nu: 1. Cheertek CT212 & Haier Hi2011 is nu 2 concurreren. Ali 3228 is nummer twee 3. WH25 van Fujitsu is nummer drie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back