volt aanhanger troblem!

F

Faizan Jawaid

Guest
Ik moet weten wat er mis is met de volgende ...

De bij ingangsspanning hoger is dan de output 1.3V precies gelijk is aan input, maar wanneer de ingang 1.3V daalt onder de output blijft ongewijzigd ...
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Wil je zeggen dat wanneer u de pot op minder dan 1.3V, de uitgangsspanning blijft 1.3V, ongeacht hoe veel lager u de pot?Wat doet de output circuit aan de OP-AMP eruit?
Met de gegeven info, vermoed ik dat de belasting aangesloten op de OP-AMP is sourcing enkele stroom die de OP-AMP moet shunt aan de grond.Echter, de OP-AMP negatieve voeding input pin is aangesloten op de grond.Daarom is haar vermogen om te rijden laag beperkt.Ik denk dat de productie fase van de op-amp kan niet trek de pin eventuele lagere gezien de kracht van haar output driver.
Kijk naar de datasheet van de OP-AMP, zal het zeggen hoe dicht bij de macht van de rails OP-AMP is in staat om te rijden.De oplossing is om zowel de OP-AMP negatieve levering terminal naar een spanning onder de grond of verandering van de OP-AMP bewegen voor een apparaat dat in staat is van het spoor naar het spoor operatie.

O / P ckt is niets anders dan een 10K weerstand geaard met O / P...And im het meten van O / P met een digitale volt meter ... n Ja als ik de pot lager dan 1.3V de O / P set blijft ongewijzigd. ... dwz 1.3V ... annuleerteken u pls uitleggen wat zijn spoor-to-rail op amps?

Regards ....

Lees de datasheet van OP07 - met name de parameter "Output Voltage Swing" ...

Rail Rail tot op-amps zijn in staat om hun productie rijden pin aan zowel de positieve als negatieve macht spoor wanneer dit vereist is door de ingangen.De meeste standaard op-amps kan dit niet.Ze vereisen sommige stahoogte aan elke kant van de macht spoor.
Bij het gebruik van op-amps die niet kunnen rijden naar de macht spoor, moet je kiezen voor positieve en negatieve voedingen of rails die boven en beneden de maximale output u wilt.

Bedankt voor info Banjo .... I `ve gewerkt aan MAX495 R-tot-R Single Supply op-amps ... resultaten zijn zeer bevredigend ....

WAT

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back