Volledig gevouwen casode op amp design procedure.

Y

yonzzan

Guest
Ik vond de link van welzijn-welzijn detachering maar de link is verwijderd.
h ** p: / / www.mit.edu/ ~ ddaly/projects/775_OpAmp.pdf

Ik moet echt de bron is iemand heeft de bron?
of ik zou zeer op prijs stellen als u kunt mij laten weten geen pdf of papieren kan ik de voorkeur.

misschien kan u helpen, maar het is geschreven in het Chinees
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

U kunt de "CMOS Analog Circuit Design" Allen boek.
De afdeling 6, is er wat je wilt.

Analyseer het circuit dat u wilt ontwerpen, dat wil zeggen de afleiding van de uitdrukkingen voor DC Gain, GBW, enz.

Gelijkstellen deze uitdrukkingen met de specs die je hebt gekregen.

Werk achteruit .... dus zien hoeveel variabelen je hebt, en hoeveel vergelijkingen ... als het aantal van de variabele gelijk is aan het aantal vergelijkingen, gewoon oplossen .... anders playaround zorgvuldig met de extra variabelen .. die niet lijken te hebben geen limiet.Doorgaans worden dergelijke limieten zijn vastgesteld door de vertekenende eis speciaal afhankelijk van hoeveel spanning ruimte je hebt.

Als u nog niet eens besloten een circuit .... een snelle manier zou zijn om de dia's (softcopy) van de meest recente tekst "ANALOG DESIGN ESSENTIALS" door Sansen krijgen.beschikbaar op deze website.

De meeste van deze dia's zijn eigenlijk papers geschreven door verschillende auteurs.Of u kunt goto IEEEXPLORE en vind een opamp die voldoen aan uw specificaties.

Hope this helps

Allen's boek is het beste materiaal voor een beginner tot een opamp ontwerpen ..

hier is een complete echt circuit voor uw referentie, het is gratis:

http://yourcircuits.com/inc/sdetail/2559

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back