Volledig differentiële analyse van overgangsverschijnselen golfvorm drifting

W

wenadinho

Guest
Hoi, Ik ben momenteel de uitvoering van een molenaar compensatie volledig differentiële versterker met continue tijd CMFB.De AC respons blijkt dat het systeem stabiel is.In de gesloten lus, gebruikte ik de condensator feedback systeem van de gesloten lus versterking van de.de DC bias feedback wordt ingesteld met behulp van pseudoresistor (diode aangesloten PBO's).
Het probleem komt wanneer ik probeerde te simuleren analyse van overgangsverschijnselen.De uitgangsspanning de neiging om te verzadigen na een paar honderd ms van simulatie tijd.Mijn vraag is, heeft iemand tegengekomen met hetzelfde probleem, doet het probleem betrekking op de verkeerde compensatie of slechte CMFB ontwerp.
Bedankt

Is uw circuit een integrator?Als dat zo is, zal het te verzadigen.

wenadinho schreef:

Hoi, Ik ben momenteel de uitvoering van een molenaar compensatie volledig differentiële versterker met continue tijd CMFB.
De AC respons blijkt dat het systeem stabiel is.
In de gesloten lus, gebruikte ik de condensator feedback aan de gesloten lus versterking van het systeem.
de DC bias feedback wordt ingesteld met behulp van pseudoresistor (diode aangesloten PBO's).

Het probleem komt wanneer ik probeerde te simuleren analyse van overgangsverschijnselen.
De uitgangsspanning de neiging om te verzadigen na een paar honderd ms van simulatie tijd.
Mijn vraag is, heeft iemand tegengekomen met hetzelfde probleem, doet het probleem betrekking op de verkeerde compensatie of slechte CMFB ontwerp.

Bedankt

hi: uw circuit en compencation zijn recht, je integrator heeft saturated.you moet u naar de voorwaarden die u hebt ingesteld.

Hoi,

Ik heb gecontroleerd, het resultaat geldt niet alleen voor topologie volledig differentieel, maar ook aan de single-ended een.

is as shown in the picture.

Het systeem
is weergegeven in de afbeelding.

response is also shown.

De AC gesloten lus
reactie is ook gebleken.
De open lus reactie simulatie blijkt dat het OTA-stabiel is.cutoff is 1 kHz.

Ervan uitgaande dat de cut-off is gesloten lus
1 kHz.Bij het uitvoeren van voorbijgaande analyse door het toepassen van een ingangssignaal @ 100 Hz (dwz binnen de pass-band) de output is stabiel ten opzichte van DC grond.Echter, door toepassing van een ingangssignaal van 20 kHz (dat wil zeggen stoppen met band) de output de neiging om te verzadigen na enkele honderden ms.

Btw, het systeem werd het overgenomen uit Reid Harrison papier.
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back