W
wenadinho
Guest
Hoi, Ik ben momenteel de uitvoering van een molenaar compensatie volledig differentiële versterker met continue tijd CMFB.De AC respons blijkt dat het systeem stabiel is.In de gesloten lus, gebruikte ik de condensator feedback systeem van de gesloten lus versterking van de.de DC bias feedback wordt ingesteld met behulp van pseudoresistor (diode aangesloten PBO's).
Het probleem komt wanneer ik probeerde te simuleren analyse van overgangsverschijnselen.De uitgangsspanning de neiging om te verzadigen na een paar honderd ms van simulatie tijd.Mijn vraag is, heeft iemand tegengekomen met hetzelfde probleem, doet het probleem betrekking op de verkeerde compensatie of slechte CMFB ontwerp.
Bedankt
Het probleem komt wanneer ik probeerde te simuleren analyse van overgangsverschijnselen.De uitgangsspanning de neiging om te verzadigen na een paar honderd ms van simulatie tijd.Mijn vraag is, heeft iemand tegengekomen met hetzelfde probleem, doet het probleem betrekking op de verkeerde compensatie of slechte CMFB ontwerp.
Bedankt