Volledig 0.18um CMOS-tech aan de LVPECL ik bereiken / O-interface

J

jxzhang

Guest
Hallo buddy,
Hoe kan ik het ontwerp van een systeem w / LVPECL I / O door CMOS 0.18um (TSMC) proces,
1.8V spoor?of ik gewoon kan gebruiken 3.3V leveren dat is echt een 0.35um proces?

Hey dude,

Ik ben niet duidelijk op uw vraag? Bedoelt u een circuit design voor I / O?Of wil je tot de kern circuit design (bijvoorbeeld voor sommige aanvraag) met LVPECL I / O's.Als laatste het geval is, kunt u zich aan de core voltage offfered door uw proces ......

Als u het ontwerpen van een I / O zul je niveau shifters ontwerp voor de intensivering en aftreden.

Ik hoop dat ik duidelijk over dit onderwerp ..... Neem retort terug met andere vragen

Sorry de vraag beschreven was niet duidelijk.
Ik ga het ontwerpen van een systeem door CDR 0.18um CMOS-proces (TSMC), niet Bipolaire
De input en output (datastromen en klok) spec.is LVPECL.
Dat is, VCM = 2V en Vpp = 800mV
Kan ik het spoor van de fundamentele 1.8V circuit met een aantal I / O-niveau shifter te bereiken LVPECL I / O of gebruik van het spoor 3.3V voor alle systeem?Welke is beter?enkele prestatie?

Goed, kunt u zeker gebruik maken van de Dual-modus voorziening voor het geval je wilt gaan voor energiezuinige ontwerpen.Ook sinds uw Vpp is slechts 800 mV, kunt u een VCM niveau van 0,9 V voor de kern.En u kunt gebruik maken van het niveau shifters en DC vooringenomenheid van 2 V voor de I / O.Natuurlijk kunt u de DC te blokkeren voor de input signaal en rebias het voor 0.9V VCM.

Ik hoop dat dit antwoord duidelijk is

Ik ooit ontwerp LVDS I / O ..het als LVPECL .. ook VCM ..
vele type I / O kan worden gebruikt

1.gebruik OPA buffer controle VMC = 2v en gebruik serieweerstand limiet voor woo
omdat LVDS uitgangsimpedantie nodig hebben ..
en I / O gebruik 3.3V

2.direct gebruik I / O-buffer als CMOS omkeren en 1.8V of 3.3V gebruik

Als je serie weerstand gebruiken op omkeren uitgang, vindt u op het grote volt_drop
en laat je I / O-houden 800mV ..

U kunt zoeken andere Hi Speed IO, zoals LVDS USB2 LDT (hyper transport)
vele type kan worden gebruikt ..gebruik weerstand is eenvoudig, maar hebben grote weerstand
huidige en de noodzaak 3.3V macht, is voor een goede weerstand hebben goede wedstrijd in
hoek model dan gebruik MOS Rds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back