Voeding ruisonderdrukking regeling??

J

jt_rf

Guest
Hoe kan ik on-chip gevoelige circuits als BGR isoleren van schakelcircuits die schakelaar op 100MHz, maar met een pakket inductantie maken zeer hoogfrequente ruis? Kunnen we gebruik maken van een onchip inductor om het schakelen (luidruchtige) circuit en de levering gevoelige circuit los te koppelen? enig idee / document / links etc zou zeer nuttig zijn. voorhand bedankt. JT.

1.Star het vermogen zo dicht mogelijk ook de pad mogelijk te maken. 1.1 Gebruik een grote (20u), substraat tussen de luidruchtige / rustige omgeving en de ster het terug naar de pad. 2.Create zo veel ruimte tussen lawaaiige / vrij circuits. 3. zet minimum afmetingen wacht ringen rond alle blokken.

Iets meer: gebruik gescheiden bonding / PAD voor lawaaierige circuit en stil circuit. En plaats een aantal GND PAD tussen hen.

Dankzij Leo & K_90 voor uw input. Ik gesimuleerd met behulp van een aparte PAD voor het schakelen en stille circuits. Het werkt echter, wanneer deze is aangesloten op het hoogste niveau, nog steeds is er ruis koppeling. Moet ik een totaal aparte voeding pen voor BGR? nogmaals bedankt voor uw input. groeten, JT

Ze belangrijkste punt van staren naar het pad enz. is het minimaliseren van de geluidsoverlast zo veel mogelijk, zult u nooit in staat zijn om deze op te heffen, tenzij u gebruik Deep Nwell om het te isoleren, maar dat hangt af van het proces dat u gebruikt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back