S
siongboon
Guest
Hallo Vrienden, Ik heb vroeger veel met 16F877A PIC microcontrollers van Microchip. Ik was het leren te ontwerpen schakelen naar een microcontroller met behulp van een 3,3 V voeding. Voor deze, Ik begrijp uit de website die 16LF877a microcontroller staat zou zijn om het aanbod van 2V tot 5,5 V range te accepteren. In tegenstelling tot de 16F877A die alleen kan nemen in een minimum van 4V. Toen ik 3.3V gebruik LM2576-adj aanbod en draaien met een 4Mhz kristal, kan de microcontroller 16LF877a niet uitgevoerd. Wanneer ik de voeding aan te passen aan over 4V, dezelfde 16LF877a in staat is om goed te functioneren. Vermoeden dat het misschien een productie fout zijn, ik heb geprobeerd met een andere 16LF877a van een andere productie-batch, is hetzelfde gedrag waargenomen. Geprobeerd zoeken op het internet, maar niet veel informatie over 16LF877a microcontroller heb ik uitgeput van idee en hoop iemand van u enig inzicht te geven over wat er zou kunnen zijn misgegaan. Iemand geprobeerd draait 16LF877a op een 3,3 V voeding met succes? Hartelijk dank voor uw advies. www.siongboon.com