Voeding lay-out vraag

T

themaccabee

Guest
Hoi, Ik ben op zoek naar een voeding van 28Vinput ontwerpen om 85V, 200mA output.The deel in gebruik is LM3478. Im proberen om de indeling van de same.The datasheet doen vermeldt twee stroomlussen wanneer de FET staat en wanneer de FET OFF is deze twee lussen moet zo klein mogelijk zijn. In mijn layout i ve geprobeerd alle onderdelen in de enkele laag .. en de lussen zo dicht mogelijk plaatsen .. de twee lussen worden aangeduid als RED & YELLOW sporen .. Het is een 4 layer PCB De onderste laag is een grondvlak. Twee maken de retourstroom van C5 te stromen in hetzelfde pad van C11 een bottom GND vliegtuig verwijderen gaat als BLAUW spoor. Ook de gate rijden i cant geven in het bovenvlak, omdat het moeilijk is om route tussen de MOSFET drain pad & Bron & poort pinnen. Ik gaf het gebruik via (32mil boor dia) door middel van een binnenste laag .. Ook (VIOLET TRACE) is er een voordeel waardoor het via onderlaag plaats van binnenlaag? Ik wil graag weten of er kan elk mogelijk probleem in deze lay-out .. met name over het hek rijden .. Bedankt voor alle hulp groeten,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back