VNA meting

C

chunlee

Guest
Hoi,

Ik wil het meten van de s-parameter van de gemeen-gate LNA met VNA.de input poort is aan de bron van de MOSFET en de output is de afvoer van de MOSFET.

mijn vraag is: Kan ik het meten van de s-parameter van de LNA rechtstreeks aansluiten zonder een grote Cin tussen input-poort van de LNA en VNA?VNA stelt DC stroom uit LNA of niet?

bedankt .....

Hallo!

Als u een DC offset op uw signalen heb je een DC-blokker (condensator) tussen uw circuit en uw VNA gebruiken.Bias tees zijn perfect voor dat (als ze een condensator omvatten), maar natuurlijk kunt u een geschikte condensator, ook.

Anders zou de 50 Ohm in de VNA zal kort de DC offset aan de grond.CU

thanks, pit.

Kan u uitleggen wat pls DC offset betekent?Ik doe geen RF-meting voor, dus ik heb veel vragen over RF-metingen.

nogmaals bedankt.

Wat hij bedoelde is dat als je een DC spanning aanwezig op uw I / O-poorten, die u zeker doen voor DC operationele punt van de transistor.

Kijkend naar mijn VNA havens, zegt zij, dat zij tolereert -40V DC spanning, dus een condensator moet reeds in de VNA.Wat jou over?

chunlee wrote:

Kan u uitleggen wat pls DC offset betekent?
Ik doe geen RF-meting voor, dus ik heb veel vragen over RF-metingen.

Hi pit en rfmw,

Quote:

De E8362B analyzer heeft twee 50 ohm, 3,5 mm (m) test-poorten.

chunlee wrote:

De E8362B analyzer heeft twee 50 ohm, 3,5 mm (m) test-poorten.

Geachte Chun Lee,
de exploitant VNA handleiding beschikbaar?
Ik weet niet dat nieuwe Agilent VNA, maar historisch Agilent VNA (bijv. 8510) DC is geïsoleerd en de twee bias T zijn ingesloten in spar test set.

Als u twijfelt, uiteindelijk voor kopen dure bias T, kijken naar de DC weerstand van de havens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back