VLSI mogelijkheden in Hyderabad

T

Tan

Guest
Hallo vrienden, Ik heb mijn PG Diploma in Digital systeemontwerp uit Pune University.I hebt toegevoegd mijn CV in naukri.com en Monsterindia ... ik is geen reactie, zodat far.Could iemand laat het me weten als er sprake is van kansen in Hyderabad in dit domein? Thanks Tan

Er zijn ongeveer 25 bedrijven die actief zijn VLSI, u kunt het het park te bezoeken in persoon de beste

Hi priya, Bedankt voor je reply.Can je me de naam van bedrijven die actief zijn in Hyderabad, en indien mogelijk kunnen u voorzien van referentie. wachten op je antwoord. Nogmaals bedankt Tan

Je din 'kreeg opdracht via de campus? Dit keer PU had goede plaatsingen. Hoe dan ook, nu is het echt heel moeilijk om een ​​baan te krijgen, coz dat certificering voegt nauwelijks aan uw employablity factor. Probeer voor een aantal frisser opening, blijven controleren freshers vacaturesites voor india / hyd. Good Luck!

Je din 'kreeg opdracht via de campus? Dit keer PU had goede plaatsingen. Hoe dan ook, nu is het echt heel moeilijk om een ​​baan te krijgen, coz dat certificering voegt nauwelijks aan uw employablity factor. Probeer voor een aantal frisser opening, blijven controleren freshers vacaturesites voor india / hyd. Good Luck! Hallo, Ik heb niet je punt .. Kun je duidelijker kunt u ...

er zijn ongeveer 25 bedrijven die actief zijn VLSI, u kunt het het park te bezoeken in persoon de beste
hai kunt u pls ttel me hw 2 onze berichten in het forum

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back