VLSI-front-end ingenieur (digitale)

S

srik

Guest
HI,
Dit standpunt is gebaseerd in India,
Please PM me.

Onmiddellijke vereiste voor een VLSI Front End Engineer met een goede
kennis van RTL coderen en ASIC-synthese met 3 jaar
ervaring.

srik

Geachte heer / mevrouw
Per uw eisen, zend ik u mijn CV
Ik heb mijn "Advanced Post Graduate Diploma in VLSI-ontwerp" van "Semiconductor Complex Ltd"Mohali (Chandigarh) met (Grade "A") na mijn BE in Electronics & Telecommunication Engineering (74%) & ik heb 2,2 jaar Exp.VLSI in het veld.
Ik werk met Trident Tech Labs (P) Ltd, New Delhi van 1 juni 2005 tot en met tot nu toe als een "Application Engineer (EDA-industrie)".Voorheen was ik samen met ISRDO (Indiase satelliet Devolopment Research & Organisatie), New Delhi (Centraal Govt. Organisation) als een "Project Associate (VLSI)" omdat Sep.2004 op 10 mei 2005.
Ik heb behandeld EDA-Tools (Front-end), die momenteel worden uitgevoerd in VLSI-industrie. Ik ben in staat om vraagstukken behandelen frontend ontwerpen, zoals de codering van VHDL, verificatie, Timing kwesties, Synthese, Implementatie, afgezien van deze ben ik ook met theoritical kennis van de CMOS, Analoog.
Ik heb behandeld cliënt gevallen in mijn huidige baan als DRDO HAL, CSIO, BEL, Lastech (Defensie), IRD, DEAL, Krypto Apparaten, nSYS en sommige zijn uitgevoerd.
Ik ben ook de ontwikkeling van IP Cores voor mijn klanten als ik vroeger havedeveloped VHDL-code voor de T-72 Tank en geverifieerd zijn voor "OPTO ELECTRONICS FACTORY (DRDO) Dehradun".
Op zoek naar mooie toekomst met uw gewaardeerde Firm .. With Regards
Vivek Dhiman
Application Engineer (EDA-industrie)
Trident Tech Labs (P) Ltd
New Delhi, India
mob #: 91-9891720696

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back