Virtuoso Bindkeys

A

ald356

Guest
Help ...
Layout Editor: Virtuoso
Im toewijzen van mijn eigen sneltoets in de "Key of Muis bindend" venster.
(CIW>>>> Optie -> Bindkey)
Maar hoe kan ik deze opslaan en laden als ik wil dezelfde sleutel gebruiken in elke sessie in de toekomst?
Thanks in advance

hoi

U kunt een BindKey programma in tekst-editor of vi-editor en laad het in CIW wanneer u begint de sessie.Ik ben gewoon verbonden een klein voorbeeld van de Bindkey programma:

hiSetBindKeys ( "Lay-out" lijst (
; Key [; alternatieve coderingen gebruikt voor dezelfde sleutel]
lijst ( "<key> 0" "leHiMoveOrigin")
lijst ( "<key> 1" "geSaveWinView ()")
lijst ( "<key> 2" "geRestoreWinView ()")
lijst ( "<key> 5" "leHiFlatten ()")
lijst ( "Ctrl <key> r" "hiRedraw ()")
lijst ( "Ctrl <key> s" "leHiSplit ()")
lijst ( "Ctrl <key> w" "leCloseWindow ()")
lijst ( "Shift <key> o" "leHiRotate ()")
lijst ( "Shift <key> p" "leHiCreatePolygon ()")
lijst ( "Shift <key> q" "leEditDesignProperties ()")
))
Op deze manier kunt u uw eigen bindkeys voor de layout editor.

Paramjyothi

Hoi,
Als u add ur bindkeys in ur. Cdsinit bestand dan geen behoefte aan het laden ur bindkeys opnieuw en opnieuw.

Paramjyothi wrote:

hoiU kunt een BindKey programma in tekst-editor of vi-editor en laad het in CIW wanneer u begint de sessie.
Ik ben gewoon verbonden een klein voorbeeld van de Bindkey programma:hiSetBindKeys ( "Lay-out" lijst (

; Key [; alternatieve coderingen gebruikt voor dezelfde sleutel]

lijst ( "<key> 0" "leHiMoveOrigin")

lijst ( "<key> 1" "geSaveWinView ()")

lijst ( "<key> 2" "geRestoreWinView ()")

lijst ( "<key> 5" "leHiFlatten ()")

lijst ( "Ctrl <key> r" "hiRedraw ()")

lijst ( "Ctrl <key> s" "leHiSplit ()")

lijst ( "Ctrl <key> w" "leCloseWindow ()")

lijst ( "Shift <key> o" "leHiRotate ()")

lijst ( "Shift <key> p" "leHiCreatePolygon ()")

lijst ( "Shift <key> q" "leEditDesignProperties ()")

))

Op deze manier kunt u uw eigen bindkeys voor de layout editor.Paramjyothi

. cdsinit is altijd in ur / home locatie alleen.

Hoi,

Schrijf dit programma in een Kladblok-of Unix-vi-editor en sla het zeggen als Bindkeys.il en vervolgens in de CIW opdrachtprompt type: load "Bindkeys.il" en zeggen in te voeren.Dat is genoeg en probeer deze toetsen.

. cdsinit bestand wordt gemaakt wanneer u beroep doen op uw cadans layout editor (ICFB &).Dit bestand bestaat uit de instelling van uw lay-out editor.U kunt dit bestand in Unix door te zeggen: vi. Cdsinit en vervolgens bewerken.

Om dit te doen moet je min. kennis van Unix hebben.Als je weet dat het dan volgt u de bovenstaande methode om Bindkeys laden.Ik heb zojuist gegeven voorbeeld enkele lijst kan je iets toevoegen en toch je wilt.

Paramjyothi

Paramjyothi wrote:

Hoi,. cdsinit bestand wordt gemaakt wanneer u beroep doen op uw cadans layout editor (ICFB &).
Dit bestand bestaat uit de instelling van uw lay-out editor.
U kunt dit bestand in Unix door te zeggen: vi. Cdsinit en vervolgens bewerken.Paramjyothi

Dat is niet cds.lib, In cds.lib alleen wij onze bibliotheken waarin wij doen lay-outs kunnen definiëren.
voor het laden somthing op het moment van inroepen ICFB moeten we schrijven dat commando's in. cdsinit niet in cds.lib

Hoi,

Op Unix prompt als u type: ls-al
Dan kunt u dit bestand en dit bestand wordt opgeslagen in dezelfde locatie als de cds.lib.Dus als je kunt proberen het bovenstaande commando, dan kunt u het bestand.

Probeer het uit.

Paramjyothi

Paramjyothi wrote:

Hoi,Schrijf dit programma in een Kladblok-of Unix-vi-editor en sla het zeggen als Bindkeys.il en vervolgens in de CIW opdrachtprompt type: load "Bindkeys.il" en zeggen in te voeren.
Dat is genoeg en probeer deze toetsen.Paramjyothi

amitabh262002 wrote:

. cdsinit is altijd in ur / home locatie alleen.

U kunt ur eigen binden sleutel bestand in ur. cdsinit bestand sothat het zal automatisch laden ur eigen bindkeys whe u start ur ICFB

. cdsinit is een verborgen bestand.
stellen "toon verborgen bestand" in uw browser instelling.
spronggewricht

hi hier is een eenvoudige manier.u uw lay-out en gebruik de opties> bindkeys van CIW

Kies de lay-out editor als tool en klik op "Toon binden toetsen"

Dit opent een bestand met al uw bestaande binden sleutels.met inbegrip van al uw wijzigingen.
opslaan als bind.il (of wat je maar wilt noemen)
nu kunt u dit bestand met laden laden opdracht van CIW om al uw spullen terug te krijgen.
(U moet atlease een lay-out zo open dat de functies zijn beschikbaar in het geheugen, voor het laden van dit bestand)

OF

gewoon weten een bestaand bestand en maak alle punten gewijzigd je nodig hebt.dan kan worden geladen cdsinit

sante

voor bindkeys is er een script file, wanneer u wilt maken ur sleutels bewerken dat bestand en sla dit geeft elke keer niet nodig om elke keer wanneer ur beroep bij de virtuso uploaden.dat is script bestand.

Ik hoop dat het zal u helpen

Jongens, zal. Cdsinit bestand niet automatisch maken wanneer u een beroep doen ICFB / virtuoos ..U moet dit bestand als ur wil een aantal aangepaste instellingen / scripts gebruiken ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back