Virtuoso bewerken?

D

dd2001

Guest
Hoi, Ik heb net leren Virtuoso schematische bewerken gereedschappen en vond het erg stom.Ik wil naar een groep van onderdelen van de ene hoek van het scherm naar de andere, het niet zal laten doen.

Wie weet hoe dat te doen?Net als OrCAD gebruik muis te groeperen verschillende delen en sleep het naar een andere plaats dan los muis.

Oh, hoe is het Virtuoos!

Ik denk dat er iets beweegt in virtuoze schematische bewerken zoals OrCAD, maar voordat je moet invoeren "m". Misschien venster laat u alleen-lezen.

Waarom heb je niet leren gebruiken van de handleiding of tutorial eerst!Elke software heeft zijn eigen trucs.Mogelijk bent u bekend met iets en vond dat de anderen zijn ****.Maar eigenlijk, alle software hebben hun eigen merites en niet al te moeilijk te gebruiken wanneer je intiem met hen.

In Cadence schematik redacteur INAF selact door links buton Mause aria en klik en verplaats
selecteer box.Mast verandering Mause oog op de "X", dan kunt het vak

U kunt de selecte groep van cellen door het slepen van de muis en het geheel van de opgenomen hulpmiddelen zullen worden geselecteerd.U kunt toevoegen aan de selectie lijst door met de "shift"-knop te klikken en rond.U kunt de selectie, door de "controle" knop te klikken.Zodra u tevreden bent met de selectie hit "m", klik op het oorspronkelijke punt, klik dan op het punt van bestemming.Let op het gebruik van "F3" knop, terwijl de keuze van de bestemming (u kunt nauwelijks vinden in de documentatie).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back