vingerafdruk beeld verwerkingsprocedure in Matlab

F

Farsiris

Guest
ik wil weten dat wat zijn het algoritme of methoden voor vingerafdruk beeldverwerking met behulp van Matlab

Beste Farsiris, Er zijn tal van technieken die worden gebruikt voor de vingerafdruk verwerking en een van de meest populaire techniek is GABOR filter. Wavelets worden gebruikt voor vingerafdrukken verbetering. Ik denk dat je zou kunnen uw probleem in detail beschrijven, dat wat voor soort vingerafdruk verwerken wat je wilt doen. Of het nu gaat opwaardering, restauratie of vingerafdruk bijpassende groet

Hallo, ik ben ook bezig met een project over vingerafdrukkenherkenningssysteem met behulp van Matlab. Heb je hulp nodig op de vingerafdruk beeldverbetering en zijn voorzien van afzuiging. Kan iemand helpen?

lekke i hebt het antwoord op ur oorspronkelijke vraag na .... hier te herinneren ... gebruik van PCA en eigenvectoren ............ en u kunt gewoon gebruik maken van de rand extractie met behulp van Laplace operator voor het testen van

Raymond thai is een goede plek om te beginnen. Zoek op Google naar papers door Anil K. Jain, S. Prabhakar. Het beste van de algos is waarschijnlijk door Hong (weet niet meer volledige naam) Er is een boek van Anil Jain op vingerafdrukherkenning. Dat helpt veel. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 14 minuten: [/color] [/size]

i need matlab uitvoering van "Raymond Thaise proefschrift over vingerafdrukken" .............

dankzij leekk8 ....... im geplakt met Gabor filters .......... kunt u zenden mij matlab code voor in het veld oriëntatie en freq voor Gabor filters ....... dank bij voorbaat ....

Voor Gabor filter, ben ik niet met deze. Hoe dan ook, zijn er maar weinig matlab bestanden over Gabor filtering voor vingerafdruk u kunt downloaden van The MathWorks website. Er is een sectie van het uitwisselen van bestanden in The MathWorks, zijn er een groot aantal MATLAB-bestanden over vingerafdrukherkenning of verbetering. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 7 minuten: [/color] [/size] Dit moet de url zijn: http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange Probeer zoeken met trefwoord 'Gabor'

ik heb een tijdschrift dat je misschien kunt gebruiken ..

Ik denk dat je stft, FFT, DFT algoritme of Gabor filter nodig hebt, ben ik currnetlly doen vingerafdruk beeldverbetering.

Online vingerafdruk verificatie is het mogelijk in matlab .. We doen het 06 maart en is het mogelijk ... U moet de afbeelding op te slaan in het werk directory van de matlab ... Teken eerst een blokschema dat de volgorde van de te volgen stappen aangeeft .. Let goed op verwijderen van ruis en verbinden van richels .. als dat gebeurd is de helft van ons project is meer dan ...

hi hoe zit het met watermerk voor afbeeldingen kan iemand een code voor deze ....

ei jongens ... kun je pls stuur me een frequentie schatting broncode gebruikt voor Gabor filtering .. tnx ..

Hallo Allemaal, doe ik vingerafdruk als mijn afstudeeropdracht. Ik gebruik histogram equilization en Fourier-transformatie voor beeldverbetering en drempel methode voor binarisering. Ik heb gedaan t dunner en nu al mijn ruggen zijn 1 pixel breed. Maar ik ben verward in minutiae extractie. En hoe kan ik opslaan en retrive dat beeld? Kan iemand mij helpen?? Hallo prei kun je misschien mij helpen met de oplossing. Bij voorbaat dank.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back