Video Decoder

U

unlving

Guest
Kan een seriële of parallelle poort decoderen van de video-signalen van PlayStation (PSX), zodat u kunt afspelen op een computer scherm zonder gebruik van een TV.?

Ik ben niet bekend met de playstation signalen, maar ik denk niet dat u voldoende bandbreedte kan krijgen met parallelle of seriële poorten om door te krijgen met video.Waarom ga je niet proberen om een videokaart te gebruiken met tv-ingang, of een capture board zoals die voor de video surviellance systemen.
Anyway good luck!

Nee, ik zat te denken over het aansluiten van de PSX aan een laptop, dus ik kan het LCD-scherm te gebruiken.
Waarom cant ik genoeg bandbreedte?Hoe is de parallel webcam aangesloten op de parallelle poort?

Web cam zijn lage resolutie 320x256 pixels, en niet meer dan 10 beelden per seconde en ze digitale signalen rechtstreeks, dus snelheid is niet groot te krijgen.

Video-signalen zijn NTSC of PAL-signalen, ze zijn analoge signalen met een drager van 3,58 Mhz, dus als je wilt op een parallelle poort aansluiten op een video signaal, moet u een ADC en hebben meer dan 7.2Mhz van de monsters per seconde en meer dan 8 bits !!!!!, het is niet mogelijk om te doen op deze manier in een parallelle poort.U moet demoduleren en digitaliseren van de NTSC of PAL-signaal en op te slaan in een buffer, dan je misschien kunt overzetten naar de pc via de parallelle of USB-poort.

Anyway good luck te

Penrico, ik weet het is dum maar ...Kunt u mij de schema's please!

kijken naar links gemeld daar:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=86503&highlight=grabber

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back