VHDL / Verilog code help!

S

sudan

Guest
Hallo iedereen, ik doe mijn project 'Beeldcompressie uitvoering in FPGA'. Als iemand met VHDL of Verilog code voor deze (met behulp van een algoritme) Stuur me naar [e-mail] sudan_1k89@yahoo.in [/email] sudan

Hoi, Het is nuttig Amr. Nog een vraag ... Kunnen we lezen input van een bestand? voor dat alle VHDL opmerkingen zijn aanwezig? Gelieve te helpen .... Soedan

Hi Amr, Stel dat we een encoder ontwerpen. Voor dat we input te geven op de simulatie tijd of real-time door middel van toetsenbord. Mijn vraag is, ik ben een binaire data in een bestand met. Ik wil het binaire bestand met behulp van de encoder in de simulatie automatisch te coderen. Is het mogelijk?? Soedan

Ja het is mogelijk, en u kunt uw gegevens te lezen vanaf een image-bestand naar uw encoder en schrijf de output in een beeldbestand weer. U moet de textio bibliotheek te gebruiken. - Amr Ali

Hai Amr, Kunt u een voorbeeld code geven voor. Alsjeblieft?? Soedan

Hallo iedereen, doe ik mijn project 'beeldcompressie uitvoering in FPGA'. als iemand met VHDL-code voor deze (met behulp van een algoritme) stuur me naar [e-mail] nitasujena@yahoo.in.than [/email] ks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back