VHDL-AMS instrument

R

ree

Guest
Hoi,

Ik zou graag willen weten wat
is het instrument dat kan ondersteunen VHDL-AMS?
en waar kan ik dat krijgen?

Thanks in advance

Ik gebruik het gebruik van Mentor Flow Design architect voor proefbank ADMS als de simulator

khouly schreef:

Ook cadans AMS milieu ondersteunen VHDL AMSkhouly

Het is onder Linux of Unix, geen Windows-versie voor AMS van cadans

khouly

Ik downloadde het Hamster sowftware uit het net maar kan u stuur me een aantekeningen over hoe te gebruiken? waar het schrijven van de code en hoe te simuleren dat?

Thanks in advance

gebruik systeem visie van Mentor Graphics.het is gratis voor studenten.

suru schreef:

gebruik systeem visie van Mentor Graphics.
het is gratis voor studenten.

aan al wie u probeert te gebruiken smash - het is een hands-on tool.ga naar open circuit -> smash_dir / voorbeelden / VHDL-AMS (of wat je wilt) en open een NSX-bestand (dit is de top netlist).nu verschijnen er twee vensters (NSX op de linker-en patroon bestand (simulator voor richtlijnen over het recht)).de richtlijnen kunnen worden ingeschreven via de SMASH gui, maar er
is geen dolfijn schematische invoer beschikbaar nog - maar het komt dit jaar met een smash netlister.
Het belangrijkste verschil tussen smash en andere hulpmiddelen van grotere leveranciers is dat je meestal niet zien netlist.smash heeft zijn sterktes echt in MS-simulatie en ook analoog, maar is niet erg handig in de digitale simulaties.

maar afgezien van dat: RTFM - het is allemaal daar ....

safwatonline schreef:

Ik gebruik het gebruik van Mentor Flow Design architect voor proefbank ADMS als de simulator

safwatonline schreef:

konden u plz upload het processs nabootsen ams VHDL-code op smash.Ik kon niet begrijpen *. pat-bestand.waar VHDL-code moet worden geschreven en testbench.

Is er enig materiaal op deze kwestie?
Gelieve aandeel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back