verzamelen van informatie van de code dekking hulpmiddelen

M

maxsnail

Guest
Hoi, jongens,

Ik zou willen verzamelen over tools RTL code dekking.
kan iemand deel uw ervaringen over de dekking gereedschap dat u gebruikt.
advies is welkom.
Nu weet ik nccov en HDL-score (accquired door cadans nu en in LDV5 .*??)
Groeten,
Slak

Hi maxsnail:

Syn0psys hebben ook een dekking tool genaamd C0verMeter en Tr (at) nsEDA hebben een

tool genaamd VN.

wang1

Modelsim ook code dekking die verklaringen, bijkantoor, meningsuiting en klossenpees dekking.Ik vind het heel gebruiksvriendelijk, gewoon om te compileren met de dekking van opties die je wilt en vervolgens gesimuleerd door op dekking, interactief of script gedreven.

Ik heb geen ervaring met modelsim code dekking, maar synopsys code dekking tool is niet erg goed.Het is ok als je aan het doen zijn kleine blokken, maar voor grote projecten surecov uit Verisity is nog veel beter.

Pas op jezelf.

Ik heb gehoord dat simulator zoals vcs, NC-SIM kon doen code dekking!

RTL-code dekking Tool

1.TransEDA Vnavigator

==> Ik heb goede ervaring voor de GUI-interface van de code Dekking
maar, we hebben om een beroep te Cadnece simulator (NC-sim of verilog-XL).
moet je tijd voor de link naar cadans tool.
maar resultaat is goed en gui milieu is ook goed.

2.Cadans scherpzinnige

==> Cadans volgende verificatie-platform.
U kunt simuleren ontwerp en krijgen code dekking beide.
tot scherpe, TransEDA aandeel grote drankje voor dekking.
maar, want van scherpe, cadans brengen bijna marktaandeel.
Ik persoonlijk recommed

3.synsopsys

==> Eigenlijk, ik heb niemand horen gebruik van deze tool.

Synopsys verworven een product genaamd CoverMeter en hebben het zeer goed geïntegreerd in de simulator.Het werkt met weinig overhead en onlangs hebben toegevoegd Assertion dekking ook.Ze zijn niet zo sterk in de GUI, maar tekst verslagen zijn goed.Ik denk dat hun
het is het beste wanneer je spreken van een "built-in dekking gereedschap" in een HDL-simulator (zoals NC, MTI).Ik ben het ermee eens dat producten zoals VNavigator (Transeda), Surecov wordt veel beter in hun GUI als dat
is hun brood en boter - ze waren allemaal gebouwd als stand-alone dekking tools.Met VCS covermeter is gratis!

Aji
http://www.noveldv.com

hi, alle
Ik denk nu elke aftekening simulator hebben beiden code dekking instrument en ze zijn beide goed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back