verwijderen van sporen van passieve PLL filter

B

banner

Guest
Hoi,
Ik heb een probleem met spoor in een passieve lus filter PLL.input oscillator is 102.4MHz, terwijl PFD input is 25,6 MHz.uitgang van de PLL is 1800MHz.de lus is vergrendeld en thare zijn 2 sporen in addiition de belangrijkste vervoerder.zijn met een frequentie in 1800 / - 102,4.wanneer u de ingang frequentie 25.6MHz en PFD frequentie 25.6MHz.zij kwamen tot de afstand van /-25.6MHz van de vervoerder.Ik wil weten hoe het verwijderen van de sporen.is het mogelijk dat het een PFD of PCB probleem?

Altijd de referentie sporen verschijnt op de uitgang van de PLL meer of minder afhankelijk van het kenmerk van de LPF lus filter.
Het algemeen is de cut-off frequentie van de LPF moet 1 / 10 van de referentie-frequentie.
PCB layout (en aarden) invloed kunnen zijn op de sporen op de uitgang van de PLL, vooral wanneer de referentie is hoog, zoals in uw geval.
Controleer ook de voeding ontkoppeling van beide, PLL en vindplaats.De aarding van de ontkoppeling caps van deze leveringen moet zorgvuldig ontwerp.

Ik vermoed een aarding probleem.U verwijzing klok lekt op de een of andere manier VCO.Als dat het 100 MHz, moet het vrij eenvoudig op te lossen, dat wel.Zorg ervoor dat de PLL goed geaard is, zorg dat er zijn genoeg chip caps (0,1 uF, 4.7 uF) doorspekt rond het circuit.Misschien moet je isoleren de voeding van de VCO met behulp van een kleine (5 ohm) serie weerstand en dan shunt caps zeer dicht bij de VCO.Tot slot kunt u een eenvoudige RC laagdoorlaatfilter, cuttoff met een frequentie van rond de 3 MHz, moeten houden dat een eventuele 100 MHz glitches uit de VCO melodie lijn (een weer, de C gemonteerd zo dicht mogelijk bij de VCO).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back