Verwarring in de pinnen van de FPGA-kit en Chip pinnen

S

saurabhmimani

Guest
hoi
Ik was met een Spartaanse 2 kit in wiens handleiding pin nummers van verschillende IO "S worden als eenvoudige nummers 77, 80 en zo verder, ik weet niet hoe je pin aantal Spartaanse 2 FPGA respectievelijk. Ik gebruik Universal DSP trainer van MTE Pune met Spartan 2 PQ208, handleiding kan gedownload worden van

http://www.mte-india.com/Product/InstallProc/UNI-DSP_MANUAL.pdf

schrijf alles wat je weet, dat kan me helpen.

Thankyou.

Als u ISE, elke regel die begint met "Netto" is geplaatst in een UCF tekstbestand.Alleen de lijnen die nodig zijn.

Bijvoorbeeld, je waarschijnlijk gebruik willen maken van de onboard-4 MHz oscillator voor uw klok.Dus, in uw UCF bestand, typt u de volgende regel:

Net "CLK_4M" loc = "77";

Uw input-poort voor de klok signaal zal moeten worden benoemd CLK_4M.

Als u wilt worden anders, kunt u de naam van het signaal van CLK_4M naar een andere naam.

Ja, ik ben het volkomen eens met je punt, ik heb geprobeerd hetzelfde wat u hebt gezegd, maar ik krijg de volgende error -FOUT: MapLib: 30 - LOC beperking 77 CLK_4M is ongeldig: Geen dergelijke site opIk ben de codering van de volgende eenvoudige blink_led code gewoon om te testen traagheids werking van de kit voor Spartaan 2 XC2s200 PQ208 -module blink_led (uit, CLK_4M);uitgang uit;input CLK_4M;reg-out;reg-i = 1'b0;
altijd @ (posedge CLK_4M)beginnenif (i)uit = 1'b0;andersuit = 1'b1;i = i 1;eindigen
endmodule

Hoi
Waarom heb je nodig, waar de punten zijn? U kunt gewoon kopiëren van de vereiste UCF pinnen uit de gebruiksaanwijzing en voeg deze toe in uw UCF bestand en start het programma.Toegevoegd na 1 minuten:Sluit OUT naar output pin die u hebt vermeld bij de output LED in UCF.
Input voor de input van FPGA (waar input pinnen worden genoemd)

@ Tan

Ja, maar ik krijg de fout die ik heb genoemd, maar ik krijg de fout die ik heb genoemd, omdat handleiding zegt krijg je klok op pin77 maar er is geen 77 pin nummer in Spartan 2 FPGA.

Ik weet het niet ik kunnen overtuigen wat mijn probleem is, want als ik gekopieerd van de vereiste pinnen uit de handleiding in de UCF bestand krijg ik de fout.

Bedankt voor het antwoord.

Met de nieuwste versies van ISE, moet je de pin nummers wijzigen door het toevoegen van "P" (zoals in de data sheet), als volgt:

Net "CLK_4M" loc = "p77";
Net "out" loc = "p204";

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back