vervanging UPS verzegelde batterij met LeadAcid CAR Loodzuur??

M

muddasserniaz

Guest
hoi,

Ik zal ter vervanging van de UPS verzegeld leadacid cel batterij met oude auto batterij.de rating van UPS batterij 12V 7.2Ah.terwijl de auto-accu is 12V 55Ah.

Ik zou zeker niet te veel de omzetter met nieuwe batterij is geïnstalleerd, net dezelfde computer, maar wilde zien of een auto-accu kunnen de back-up tijd!

is er geen probleem mee??

Uw auto-accu moet goed werken.

Wees ervan bewust dat het in rekening brengen circuit dat werd ontworpen voor een veel kleinere batterij gaat veel langer duren om de auto-accu.Langere operatie betekent meer warmte uit het laadstation circuit - hopelijk is ontworpen voor langdurig gebruik met hoge temperaturen.

Wees bewust van de verhoogde veiligheidsrisico's.De accu gaat kruip zure damp uit de cel ventilatieopeningen aan de omgeving.Dat
is wat de oorzaken krokant witte deposito's zie je op de terminals en rond de auto accubak.De accu gaat ook ontluchtingsinrichting explosieve waterstof tijdens het laden en lossen - hoe hoger de kosten of lozing koers,
hoe meer waterstof.Je moet voorkomen dat vonken of open vlam in het gebied rond de batterij - met name de ontluchtingsinrichting caps.

Hoi
Batery auto zal zeker een verbetering van de back-up, zoals de Ah is meer.Je moet weer meer dan wat je hebt gebruikt om de 55ah batterij in uw geval.Dit kan zelfs meer dan de vereiste Ah overweegt de efficiëntie van de batterij en de lader.SMF batterijen worden opgeladen op een andere manier dan lood-zuur batterij met overstroomd cellen als gevolg van de inherente bouw en de verzegeling van de cellen.Controleer uw UPS laadspanning.Dit moet worden periode 13,5 tot 14,4 V DC.
Zelfs SMF batterij opladen spanningen zeer met toepassing.
Heeft contact met mij op in geval van problemen.
Bedankt
Hari

UPS is niet gebouwd op een manier om lange tijd last.Transformators zijn niet gekozen om te werken in continue modus operatie.Dan schakelen MOSFET's hs te worden gelegd op de radiatoren.beter zal toenemen aantal MOSFET's verbonden parallel als UPS is niet langer dan verwacht.

Dan komt in rekening te brengen huidige je moet aanpassen om de batterij in rekening gebracht staat - moet overeenkomen met de batterijcapaciteit zo goed.Dan heb je te raadplegen batterij handleidingen betreffende opgeladen batterij spanning (wanneer je moet stoppen omdat de kosten van de batterij volledig is opgeladen).Maar als het niet verkeerd is het niet veel kritiek.

muddasserniaz schreef:

hoi,Ik zal ter vervanging van de UPS verzegeld leadacid cel batterij met oude auto batterij.
de rating van UPS batterij 12V 7.2Ah.
terwijl de auto-accu is 12V 55Ah.Ik zou zeker niet te veel de omzetter met nieuwe batterij is geïnstalleerd, net dezelfde computer, maar wilde zien of een auto-accu kunnen de back-up tijd!is er geen probleem mee??

In nieuwe inbuild ups meeste van hen gebruiken kleine transformatoren beoordeeld dan de feitelijke macht de kosten te verlagen.ling ze te gebruiken voor 10 tot 15 minitus.de transformator werkt overbelasting.Als u werkt voor meer tijd kan krijgen oververhit en vernietigen.

Naar mijn mening moet je de oorspronkelijke structuur van de UPS.Gebruik gewoon de auto met nieuwe batterij oplader voor het (deze nieuwe lader zal zorgen voor een volledige het opladen van de batterij in de juiste tijd), en een relais om de batterij uit de interne een naar de nieuwe wanneer de stroom uitvalt.

Aan de andere kant, als de auto-accu is niet de zeehond een, dus wees voorzichtig van het zuur, het kan schadelijk voor u, uw familie en stuff.Probeer het gebruik van de zegel een hetzij.

nguyennam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back