Vertwijfeld behoefte aan een Ribbon Cable!

P

paulskii

Guest
Ik was mijn tv reparatie en scheurde ik per ongeluk een lint op de kabel ... het zegt SUMITOMO-M AWM 2896 80C VW-1-F-Het is wit met 40 pinnen en is ongeveer 20mm breed en 120mm lang ... Het kwam van een Mitsubishi WD-52525 DLP TV ... Weet iemand waar ik een van deze kabels kan kopen?

Ik controleerde e-bay en niets gevonden ... en het enige wat ik kon vinden op Google is een bedrijf te verkopen in bulk ...

Please help!

Hey Wanhopig

Mag ik stel voor dat je gewoon lijm een paar kleine overdruk draden aan op een stuk karton en worden gedaan met het.Verspil geen tijd meer op zoek naar een.Ribbon kabel wordt verkocht in bulk rollen van 100 ft Tenzij natuurlijk je geïnteresseerd bent in pre gemaakt kabels.
Dan zou ik proberen alle gebruikelijke bronnen.
Allied Electronics
Newark Electronics
Mouser Electronics
Digikey Electonics

Succes

MAKeller

Je echt dat het maken van een home-made lint kabel is haalbaar?Als im die route kon ik alleen maar het herstel van de kabel brak ik ... slechts twee van de lijnen in deze lintkabel gaan werden gesneden ... is er een manier om deze weer bij elkaar, zodat splice dat ik niet hoef te benadrukken over deze meer ?Ook kunt u mij een foto van een zelfgemaakte lintkabel zodat ik kan zien hoe het eruit ziet?Ik ben een beetje sceptisch over dat idee ...

Bedankt,
PaulToegevoegd na 1 uur 33 minuten:Vond ik eigenlijk een identieke kabel op Digikey.com .... Ik gaf ze een gesprek, en ze konden me helpen meteen!

btw ... Ik kocht 5 van deze kabels ... Digikey.com partnummer HFF-40U-03-ND
http://parts.digikey.com/1/parts/35548-cable-flat-flex-40pos-0-5mm-3-050r40-76b.html

Ik hoop maar dat het echt is de identieke vervanging voor mijn kabel .... goed zien ...

Thanks again,
Paul

JA herstellen zelfgemaakte kabel is volledig haalbaar is.
Zoals het maken van uw eigen thuis.

Als wat je hebt besteld is niet hetzelfde als hierboven dan ja je kunt splice & reparatie lint kabels.

Simpelweg snijden langs beide zijden van de gebroken kernen met een scherp mes om ze individueel te ontmaskeren, dan ofwel ze samen sodler & dekking in tape of nieuwe stukjes kabel hechten uit te breiden en gebruik isolatieband.
(Sleeving ziet er beter uit, maar als de korte band zal doen).

U kunt het doen met de nieuwe stukjes je hebt besteld.

Gewoon met wat geduld en fijn solderen vaardigheden, kunt u uw eigen verbindingen met gestrande fijne draden.het kan even duren maar het werkt.Succes

Jullie beseffen dat de lintkabel ik het over had is 20mm breed met 40 pinnen passen daar?Dat betekent dat vanuit het midden naar het midden van elke pin (draad) is .5 mm Ik wil graag een voorbeeld van te zien zoals het solderen ... want ik denk niet dat het kan worden gedaan door gewoon iedereen ...

Oef!

Ik kan niet bedenken wat te doen omdat er geen foto is hier, zodat we kunnen bespreken als het haalbaar is om de verbindingen te passen.

Kan je een foto van wat u werkt nu?

Heeft u geprobeerd Ebay?
Ya weet maar nooit iemand die zou wel eens de exacte kabel die u nodig hebt.Eda

Ik wilde na een update over deze kabels die ik gekocht van Digikey .... ze zijn iets korter dan ik had verwacht ... ze zijn niet de exacte lengte van de witte lint kabels in mijn chassis ... Gelukkig is er een lint kabel die hoeft niet zo lang als de anderen, en een van de vervanging van kabels die kocht ik zal er mooi passen ... als iemand de behoeften van deze kabels ... Digikey bellen en praten met een vertegenwoordiger, worden ze krijg je het juiste onderdeel ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back