Vertraging voor RF versterker geeft gestabiliseerde uitgang krijgen

V

veeraselvi

Guest
Hoi,

Ik ben het ontwerpen van voeding voor RF sequencing monolithische versterker.Ik wil weten de vertraging van de versterker reactie.Na schakelaar op de voeding, hoeveel nS die versterker zal nemen om gestabiliseerde uitgang te krijgen?

Wat zijn alle van de parameter is rekening gehouden met de berekening?groeten,
Veeraselvi.B

Aangezien de meeste RF amolifiers AC zijn gekoppeld, kunt u in de eerste plaats controleren de koppeling tijd constanten.Een voorbijgaande simulatie
of empirische meting is het meest waarschijnlijk nodig om het bepalen van de exacte herstelperiode.

Zaag een wireless lan baan onlangs dat was alles verpest, omdat het probeerden te zenden voor de DC bias niveaus had gevestigd in het zenden versterker.Sorry, ik me niet herinneren hoeveel ns duurde te regelen.Het is waarschijnlijk een functie van hoeveel partijdigheid lijn capaciteit je moet opladen.Helaas, met moderne modulatie huidige regelingen, moet u een vector signaal analyzer voor fouten vector magnitude op turn-maatregel op om het effect te zien.

versterker responstijd (<5ns) is veel korter dan vertekening stabiel tijd.moet u uw vooringenomenheid stabiel tijd om nano-seconde niveau eerst.maar het is een uitdaging.

Dit was een probleem voor de eerste CDMA-IS95 versterkers handset macht.Het systeem ontwerpers probeerden af te sluiten tijdens de PA frames door de bias circuit, maar het regelen tijd van de bias circuit was te traag.Dus, alle CDMA PA's (of WCDMA) hebben het vooroordeel altijd aan.
Voor zeer snelle afwikkeling tijd metingen kunt u een kristal detector die een reactie in een bereik van 200 picoseconden heeft.Meestal wordt de meting wordt gedaan tussen 10% en 90% van het uitgangsvermogen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back