Vertel me hoe het is werken.

P

psthanh

Guest
Ik heb dit circuit, maar ik begrijp niet hoe het werkt.Vertel me.thank you so much. [/ img]
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

lijkt op een eenvoudige schakeling vertekenende waren VBN en VCN kan worden gebruikt om vertekening van de N-netwerk van laten we zeggen bijvoorbeeld een opamp, en Vbp en VCP worden gebruikt om de P bias netwerk van dezelfde opamp.Alle transistors uiterst links lijken te zijn een deel van de start-up circuit.

Hope this helps,

diemilio

Bedankt meneer.Hij gebruikt in de op amp.maar i dont begrijpen over elk mos gebruiken voor wat.
En wat is het verschil van dit een en bandgap.want als ik het simuleren van de VCN hebben de gevoelige 4MV met de temperatuur per graad C. Ik heb het nodig voor de temperatuur sensor, maar ik moet een duidelijk beeld over.Thanks again.

Het is echt een vooroordeel circuit als diemilio gezegd.Maar het is niet een goede temperatuur sensor voor de exponentiële temperatuur coëfficiënt.Acturally een eenvoudige PN junctie spanning beter presteert.
Hope this helps!

Bandgap referenties zijn ontworpen met behulp van een schakeling die zowel een factor (meestal een spanning), dat de verhogingen heeft wanneer de temperatuur stijgt (PTAT) en een die afneemt (CTAT) wanneer de temperatuur stijgt.met behulp van deze twee factoren de temperatuur afhankelijkheid van spanningen kan worden uit opzeggen in de eerste orde.Voor temperatuursensoren wat je nodig hebt is ofwel alleen de PTAT of de CTAT circuit, en de beste manier om dit te doen is met behulp van de basis-emitter spanning van een BJT omdat het de temperatuur afhankelijkheid is soort van lineair.

Groeten,

diemilio

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back