Vertalingen VCD bestanden naar SST2 bestand (Simvision)

K

kadhan

Guest
Is er een tool voor het converteren van bestanden naar vcd SST2 (*. trn / *. dsn) bestanden???groeten,
Kadhan.

Ik weet niet over SimVision, maar moet golfvorm bekijken (bijv. Debussy, Virsim, ModelSim) kan omzetten VCD naar het native formaat.Open de golfvorm viewer, selecteert u de VCD bestand (kan nodig zijn om het bestand veranderen filter om te zoeken naar *. VCD) en zij zullen automatisch converteren.

- Hung

Hi skyfaye,

Ik weet het.Ik kan vertalen VCD bestand SST2 formaat (simvision's native formaat) met behulp van simvision.
Ik heb duizenden VCD bestanden en ik nodig om het te vertalen naar SST2 voor sommige analyse met simvision.Dus ik ben van plan om deze dingen te doen in batch mode.Als ik de SST2 formaat dan kan ik de batch-verwerking te doen.Maar ik wil weten hoe dat te vertalen naar VCD SST2 formaat in batch mode (command line).
Ik denk dat het kan worden in de cadans IUS-pakket. Maar ik kan niet de exacte instrument vinden voor het converteren van bestandsformaten.

Please help me ....groeten,
Kadhan.

Ik gebruik dit hulpprogramma om te converteren naar VCD.Misschien kan de Tegenover.
simvisdbutil-VCD-OUTPUT 1 dollar-OVERWRITE 2 dollar

Eenvoudige VCD manipulatie kan worden gezien op
http://bknpk.no-ip.biz/incremental_backup/vcd_extract.html

Hi pini_1,

Het werkt ......
Ik gaf het commando als dit,simvisdbutil aaa.vcd-compress

Thanks a lot .....

groeten,
Kadhan.

Hi all,

Ik heb nog een twijfel.
In gui kunnen we gemakkelijk om af te drukken (*. ps-formaat) de golfvorm venster.
In de command line hoe kunnen we de afdruk van golfvorm venster in simvision.??

groeten,
Kadhan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back