versterker vraag

L

liletian

Guest
Hi Guys
Ik wil het ontwerp van een versterker met een winst van 5-10, dus kies ik een signaal transistor versterker (gemeenschappelijke bron).Maar de DC punt is zeer gevoelig voor de DC spanning van hek dat is niet wat ik wil, is er een betere structuur te gebruiken of hoe de gevoelige het hek spanning? Ik heb een stabiele winst tot 5MHz die niet moeilijk is te krijgen.
Bedankt

ja, maar een negatieve feedback zal leiden tot een veel macht veronderstelling, toch?Ik wil niet te verbruiken energie.Mijn huidige nieuwe ontwerp is met behulp van een gedegenereerde gemeenschappelijke bron versterker, is er een betere interne structuur.
Bedankt

Indien de omstandigheden het toestaan, moet je een condensator in serie met de gate transistors CS - maken de versterker AC gekoppeld.Dit zal blokkeren ingang gelijkspanning, kunt u gebruik maken van wat vertekenende structuur om de DC spanning ingesteld op de poort.

de AC-frequentie in een bereik van een paar Mhz, dus is het gemakkelijk om ac paar?hoe groot moet de condensator?Ik ben niet zeer ervaren, bedankt voor je hulp.

je moet een aantal beperken hoe de stroom die door de transistor een constante gm te hebben, gebruik dan een huidige spiegel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back